سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد

سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال از 31 شهریورماه در سراسر کشور آغاز می‌شود. در هفته دفاع مقدس امسال شهیده ناهید فاتحی به عنوان زن منتخب سال برگزیده شده است. همچنین از امسال هر هفته یک کتاب به عنوان کتاب دفاع مقدس معرفی می‌شود که امسال کتاب "پایی که جاماند" به عنوان کتاب منتخب انتخاب شده است.

عصبانیت استکبار نیز از دفاع مقدس هنوز ادامه دارد، از عصبانیت آنها دست به اقدامات موهن از جمله تولید فیلم توهین آمیز می‌زنند. این فیلم نشاند دهنده این است که بیداری اسلامی به پیروزی رسیده است و ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام موفق شده است.

شعار امسال "چگونه با فرهنگ شهیدان به جنگ تحریم‌ها برویم" است

روز 31 شهریور به نام بصیرت، شجاعت و ولایت نامگذاری شده است که همراه با رژه نیروهای مسلح است. روز اول مهرماه به نام دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان نامگذاری شده است. همچنین دوم مهر نیزروز جوانان آمادگی دفاعی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است. با توجه به نقش زنان سوم مهرماه به نام زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی نامگذاری شد. چهارم مهرماه به نام روز وحدت، اسکتبارستیزی، بیداری اسلامی، پنجم مهر رزمندگان، جهادگران و فرماندهان و ششم مهرماه شهادت، کرامت و عزت نامگذاری شده و در این روز مراسم غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

خبرنگاران در همه عرصه‌ها مظلوم واقع شده‌اند هر چه از دوران دفاع مقدس برای ما باقی مانده است به خاطر زحمات خبرنگاران است. به زودی شاهد رونمایی از کتاب "110 شهید خبرنگار" خواهیم بود.

به منظور روایت جنگ پژوهشکده‌ای با مجوز وزارت علوم راه اندازی شده و راویان در این پژوهشگاه تربیت می‌شوند. از این پس کسی بدون مجوز بنیاد حق راوی‌گری را نخواهد داشت.

هر آنچه در رابطه با احیای روحیه مقاومت لازم باشد را انجام می‌دهیم.

 

منبع : بی باک نیوز



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/30 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}