سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

آقای احمدی نژاد در نیویورک چه خواهد کرد؟

امسال نیز همانند دوره‌های گذشته آقای دکتر محمود احمدی‌‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی کشورمان برای حضور در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد راهی مقر این سازمان در نیویورک خواهد شد تا همراه
به گزارش فارس، این هشتمین سفر دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور کشورمان به نیوریورک محسوب می‌شود و در هفت سال گذشته نیز وی به طور منظم در جلسات سالانه این سازمان بین‌المللی حضور پیدا کرده است. موضوع هولوکاست، عدالت و امنیت جهانی و بحث 11سپتامبر از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که از سوی رئیس‌جمهور در این اجلاس مطرح شده است. 

احمدی‌نژاد در هتل واویک
بنابراین گزارش، آقای محمود احمدی‌نژاد در ساعات اولیه روز اول مهر از طریق فرودگاه مهرآباد عازم نیویورک خواهد شد و سفر وی به این کشور بیش از یک هفته به طول خواهد انجامید. محل اقامت رئیس‌جمهور در شهر نیویورک هتل «واویک نیویورک» است. این هتل در سال 1926 ساخته شد و در خیابان ششم (منهتن) قرار دارد. در طول اقامت احمدی‌نژاد در این شهر بیش از 150 مأمور امریکایی حفاظت از وی را بر عهده خواهند داشت. 

حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد
مهم‌ترین برنامه دکتر احمدی‌نژاد در این سفر سخنرانی در سازمان ملل متحد است، مجمع عمومی سازمان ملل متحد 25 سپتامبر شروع به کار خواهد کرد که سخنرانی سخنرانان آن طبق لیست و بر اساس حروف الفبا خواهد بود. احمدی‌نژاد در این سفر هم به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران حضور می‌یابد و هم ریاست جنبش عدم‌تعهد را عهده‌دار است که مهم‌ترین موضوعات مورد نظر این گروه را در جامعه بین‌المللی مطرح خواهد کرد. 

دیدار با رؤسای جمهور سایر کشورها و گروه‌های امریکایی

دیدار با رؤسای جمهور کشورهای دیگر نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آقای احمدی‌نژاد در این سفر است که می‌توان به آن اشاره کرد. پیگیری ایده‌های مطرح شده از سوی رئیس‌جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش نم مهم‌ترین محورهای این گفت‌وگوها خواهد بود.
از جمله برنامه‌های ثابت رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک دیدار با گروه‌های مختلف امریکایی اعم از دانشجویان، هنرمندان، نخبگان و همچنین اساتید دانشگاه‌ها در این کشور است و این در حالی است که تلاش‌های بسیاری از سوی محافل صهیونیستی برای مقابله با این ملاقات‌ها و عدم‌ارتباط مستقیم مردم امریکا با احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد. با این وجود نه تنها از تعداد گروه‌های متقاضی برای دیدار با رئیس‌جمهور کاسته نشده است بلکه امسال گروه‌های متنوعی از جمله فعالان جنبش وال‌استریت با احمدی‌نژاد دیدار خواهند کرد. این دیدارها علاوه بر خنثی کردن تبلیغات ضد‌اسلامی و ایرانی رژیم صهیونیستی علیه ایران، سبب به وجود آمدن ارتباطی مناسب با گروه‌های مختلف امریکایی در ایران می‌شود. 

مصاف با رسانه‌های خارجی
مصاحبه با رسانه‌های خارجی گوناگون نیز از جمله برنامه‌های دیگر دکتراحمدی‌نژاد در سفر امسال است که هر ساله نیز به طور مستمر انجام می‌شد. امسال رئیس‌جمهور با شبکه‌های مختلف جهانی از جمله CNN، CBS و راشاتودی مصاحبه خواهد کرد. مصاف گزارشگران زبده امریکایی و رئیس‌جمهور گاه صحنه‌های دیدنی را خلق کرده که در عرصه رسانه‌ای ماندگار شده است. مرجع : روزنامه جوان

 

منبع : آی پرس



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/30 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}