سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان  صبح امروز(شنبه) در آیین بازگشایی مدارس کشور در سال تحصیلی 92-91 در جمع دانش‌آموزان مجتمع آموزشی خیّری مرضیه یزدی خزانه بخارایی،:

در طول سال، ماه مهر از زیبایی خاصی برخوردار بوده و آغاز سال تحصیلی به گونه ای هوشمندانه در این ماه قرار گرفته چرا که مهر، علم، آگاهی و دانش در هم تنیده هستند.

خوشبختانه امروز سرعت پیشرفت علمی کشور بالا بوده و این نوید را می‌دهد که در آینده نزدیک جمهوری اسلامی ایران بر قله‌های علمی جهان بنشیند و به عنوان مرجع علمی پاسخگوی نیازهای جامعه بشری باشد.

معمولا کودکان و نوجوانان در برابر این سوال بزرگسالان که می‌خواهید در آینده چه کاره شوید، پاسخ‌های متفاوتی می‌دهند و این در حالی است که همه مشاغل مهم و برای پیشرفت کشور لازم هستند؛ اما پرسش بنده این است که می‌خواهید در آینده چه کار کنید؟

پیامبران الهی، شخصیت‌های بزرگ تاریخ، کسانی که تاریخ را ساخته‌اند و یک ملت و مکتب را نجات داده‌ و عدالت و آزادی را به جامعه هدیه کرده‌اند، مشاغل گوناگونی داشتند، اما آنها به واسطه شغل و زندگی شخصی خود جاودانه نشدند، بلکه جاودانگی آنها به این دلیل است که زندگی شخصی را صرف زندگی اجتماعی خود کرده اند.

ممکن است فردی به بالاترین درجه از زندگی مادی برسد اما به دلیل اینکه فقط به فکر خود بوده، نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد و نام او به نیکی باقی نخواهد ماند؛ هر کس فقط و فقط برای خودش زندگی کند بزرگ‌ترین زیان‌دیده تاریخ است.

انسان های ساده و بی آلایشی در جهان هستند که هرچند شغل به ظاهر مناسبی نداشته اند اما بواسطه انجام کار برای خدا و عشق مردم، اوج گرفته و تجلی صفات خدای متعال شده اند.

معلمان فراوانی بوده اند که زندگی خود را وقف اعتلای جامعه کرده و در خدمت تربیت و تعالی انسان بودند و امروز نام آنها به نیکی در تاریخ ثبت گردیده است.

پرسش اینست که می‌خواهید چکار کنید و اهدافشما چیست و برای جامعه، مکتب و زندگی جاویدان خود چه برنامه‌ای دارید؟

آیا می خواهید جامعه را در خدمت خود قرار داده و در زندگی تحت ظلم و بدون رشد فکری و رسیدن به کمال انسانی باشید یا در زندگی تحت سایه توحید، عدالت و آزادی قرار گیرید؟

مطمئناً فرزندان این سرزمین نور، ایمان، فرهنگ، تمدن، مهر عشق و عزت، زندگی متعالی درخشان و عزتمند را انتخاب خواهند کرد.



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/7/1 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}