سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

ندای ?لبیک یا رسول الله ? مقابل دفتر سازمان ملل درتهران طنین اندازشد

حقوقدانان و وکلای بسیجی کشور که از صبح پنجشنبه تجمع اعتراضی خود علیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را مقابل دفتر سازمان ملل در تهران شروع کرده اند، با ندای ? لبیک یا رسول الله? خشم خود را از پخش فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی نشان دادند.

 

به گزارش ایرنا، این حقوقدانان خواهان اقدام قانونی، حقوقی و قاطع سازمان ملل در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) شدند.

شعارهای ? مرگ بر آمریکا?،? مرگ بر اسراییل?،? مسلمانان اتحدو اتحدو?، ? مرگ بر استکبار جهانی? و ? الله اکبر? توسط تجمع کنندگان سرداده شد.

همچنین تجمع کنندگان در وصف پیامبر گرامی اسلام، اشعار و متنی بصورت مداحی قرائت کردند.

یک گروه تواشیح نیز در این تجمع به اجرای برنامه پرداخت.

تجمع اعتراض آمیز اعضای تشکل های مختلف بسیجی حقوقدانان، وکلای کشور و سازمان های مردم نهاد این عرصه در اعتراض به ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی برگزار شده است.

اعضای جامعه حقوقی کشور، سازمان بسیج حقوقدانان، جامعه حقوقدانان کشور و جمعیت اسلامی وکلای دادگستری ایران این تجمع را برپا کرده اند.

این افراد پرچم هایی با نام پیامبر اسلام نیز همراه خود دارند.

مکان این تجمع در خیابان قبا مقابل دفتر سازمان ملل در شهر تهران است.

چندی پیش یک کارگردان آمریکایی- صهیونیستی با حمایت مقام های غربی ازجمله آمریکا فیلمی اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ساخت و منتشر کرد که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

انزجار مسلمانان جهان طی چند هفته گذشته همچنان ادامه دارد و خواهان اقدام قاطع و فوری سازمان های بین المللی و آمریکایی ها شده اند.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/7/6 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}