سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (القصص آیه : 5)

و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم

« تعبیر «پابرهنگان» و «کوخ‌نشینان» جزو تعبیراتى بود که در کلام امام بارها و بارها تکرار شد. به مسئولین اصرار داشتند که به طبقات محروم برسید. به مسئولین اصرار داشتند که از اشرافیگرى پرهیز کنند. این، یکى از توصیه‌هاى مهم امام بزرگوار بود. ما نباید اینها را فراموش کنیم. آفت مسئولیت در یک نظامى که متکى به آراء مردم و متکى به ایمان مردم است، این است که مسئولین به فکر رفاه شخصى بیفتند؛ به فکر جمع‌آورى براى خودشان بیفتند؛ در هوس زندگى اشرافیگرى، به این در و آن در بزنند؛ این آفت بسیار بزرگى است. امام خودش از این آفت بکلى برکنار ماند و مسئولین کشور را هم بارها توصیه میکرد که به کاخ‌نشینى و به اشرافیگرى تمایل پیدا نکنند، سرگرم مال‌اندوزى نشوند، با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند.» درسی از رهبرم


« امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهین بی‌درد شروع شده ‌است... جنگ ما جنگ عقیده ‌است، و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم....» - دوستان ودشمنان بدانند اگرازسرهایمان کوه هابسازندفرزندانمان هرگزدرکتاب تاریخ خودنخواهندخواندکه:"خامنه ای راتنهاگذاشتند"- زندگی یک مرد زنده‌ترین روزهای زندگی یک مرد، آن روزهایی است که در مبارزه می‌گذراند. زندگی در تقابل با مرگ است که خودش را نشان می‌دهد. اگر باز هم جنگی پیش بیاید که پای انقلاب اسلامی در میان باشد، ما حاضریم. (شهید سید مرتضی آوینی)

 

 

خانه‌‌ای متری 20 میلیون و خانه‌ای به قیمت متری هیچ/ تفاوت کلاس درس آقازاده‌ها با اصحاب انقلاب+تصویر


انقلابی بودن از ریشه ساده زیستی - کار برای خدا - تلاش برای مستضعفان - تقوا- ولایتمداری- اسلام محوری- خدمت به خلق و از این دست...

تفسیر مصور مفاهیم مذکور هم این چاردیواری است، با تمام وسایل زندگی‌اش! که آن را می خوانیم: "خانه" به معنای "محل زندگی"
خانه‌‌ای متری 20 میلیون و خانه‌ای به قیمت متری هیچ/ تفاوت کلاس درس آقازاده‌ها با اصحاب انقلاب+تصویر
این کپر کاهی که در تصویر بالا می‌بینید اگرچه شبیه سیستم آموزشی دانشگاه آکسفورد و کمبریج که پاتوق برخی آقازاده ها شده، نیست اما یک کلاس درس است به سبک خودش، به سبک "انقلابی بودن"
واقعاً می شود انقلابی بود و کمی ساده زیست
منبع: سایت جبهه پایداری,پابرهنگان وارثان زمین,زخم آسمان


نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/10 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}