سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

 

 کسی که باور دارد اصلح حضور دارد و به عرصه بیاید، خیانت کرده است/افراد صالحی در کشور وجود دارند، ولی اصلح یک نفر است


اولین شاخص برای کاندیدای اصلح اهتمام داشتن به ارزش های اسلامی، دومین شاخص ولایتمداری و شاخص سوم شروط عمومی مانند صلاحیت انجام کار، تجربه، مدیریت و داشتن اطلاعات است.


بطور مثال امام(ره) و مقام معظم رهبری در همه چیز تخصص نداشتند ولی مشاورین مورد اعتمادی داشته اند لذا وظیفه شما است که تحقیق کنید. ضمن اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که شناخت دارند باید آن فرد را به دیگران معرفی کنند. ضمن اینکه دیگران باید تحقیق کنند و اگر راه بهتر وجود دارد از آن استفاده کنند؛ در مورد معرفی کردن کاندیدا معنی این نیست که تکلیف ساقط می شود.


اگر به شخص صالحی رأی دهیم همه امور مردم اصلاح می شود. بنابراین باید به کسی رأی دهید که دلش برای مردم بسوزد، بنابراین اگر به شخص صالح با گرایش دینی رأی دهید بهترین خدمت را به اسلام و انقلاب کردید، باید هوای نفس را در رأی دادن کنار گذاشت و نسبت به انتخاب اصلح تحقیق کنید.


اگر کسانی مانند این گروه که یک شخص را کاندیدا کردند معنی این نیست که در کشور فرد صالح دیگری وجود ندارد بلکه باید اصلح را پیدا کرد و به معنای توهین به دیگران نیست چرا که افراد صالحی هستند که ما به وجود آنها افتخار می کنیم. ولی یک نفر اصلح وجود دارد؛ هر کس در این کشور عهده دار مسئولیت است ما برای او احترام قائلیم.


ممکن است بین کسانی که انتخاب نکردیم پست دیگری داشته باشند که از کاندیدا بهتر باشد ولی اصلح یعنی برای این پست و این دوره. لذا ممکن است برای کار دیگری شخص دیگری اصلح باشد.


اگر کاندیدایی باور کند که صددرصد فردی از وی بهتر وجود دارد، نباید کاندیدا شود وگرنه باید جواب خدا را بدهد و همچنین اگر کاندیدایی که می داند اصلح تر از وی وجود دارد، خود را کاندیدا کند، خیانت کرده است.


:کسانی که از دل و جان به اسلام خدمت می کنند از عمق دل آنها را دوست داریم و دفاع می کنیم و معنا این نیست که ما صلاحیت و خدمات آنها را نادیده می گیریم. ضمن اینکه شما توسط وجود ولی امر(عج الله) را فراموش نکنید.


 



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/13 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}