سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عکس

عکس

منتخبی از سخنان آقای احمدی نژاد در یکصدمین سفر دولت

آفتاب: احمدی‌نژاد در بدو ورود به مشهد مقدس تأکید کرد: خراسان پایگاه الهی ملت ایران است و بسیار خرسندیم که این توفیق نصیب ما شد تا بار دیگر به این استان سفر کنیم.

آقای احمدی‌نژاد با بیان اینکه امام رضا (ع) جلوه سیاسی و اجتماعی ولایت را ثبت کرد افزود: جریان نورانی و اندیشه فرهنگی ناب از این استان به همه جهان منتشر شده است.

خراسان پایگاه الهی ملت ایران است و بسیار خرسندیم که این توفیق نصیب ما شد تا بار دیگر به این استان سفر کنیم.

عکس

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به استان خراسان رضوی، دکتر محمود احمدی‌نژاد در روز آخر سفر استانی خود به استان خراسان رضوی، در جمع مردم شهرستان طرقبه و شاندیز با بیان این‌که «همه انسان‌ها در طول تاریخ به دنبال شهادت، کمال و معرفت هستند» اظهار کرد:

کسانی می‌توانند عدالت را حاکم کنند که از وسوسه‌ها آزاد باشند

عکس

دکتر محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع مردم شهرستان چناران، ادامه داد: مستکبران خیال کردند که ملت ایران مثل برخی‌هاست و نفهمیدند که ملت ایران درخت تناوری است که ریشه در اعماق تاریخ و زمین دارد و شاخ و برگ آن تمام آسمان را در بر گرفته است.

آقای احمدی‌نژاد گفت: آن‌ها فکر می‌کنند ما مثل آن‌ها تازه به دوران رسیده‌ایم در حالی که این ملت‌ صدها مثل شما را زیر پای خود دفن کرده و به جهنم فرستاده است و شما نوچه آن‌ها نیز محسوب نمی‌شوید.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/2/27 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}