سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

آیا انقلاب ما و فدا کردن این همه شهید، به خاطر نان و آب بود که امروز برخی با طرح چنین شعارهایی، آگاهانه یا ناآگاهانه کبریت بر خرمن اندوخته‌ها و سابقه خود می‌زنند و حاصل عمر خود را به باد می‌دهند؟!

 اگر این نوع تفکر بر جامعه غالب شود، دیگر جایی برای اسلام، جانبازی و فداکاری در آن باقی می‌ماند و آیا رهبر نامیدن طفل 13 ساله‌ای که خود را فدای ارزش‌ها کرد،‌معنا خواهد داشت؟ آیا درست است که اسلام و انقلاب را به خاطر سیر شدن شکممان به باد دهیم و نوکر آمریکا شویم؟ همان آمریکایی که امروز منشأ همه جنایت‌هایی است که در گوشه و کنار جهان صورت می‌گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این سخن پر مغز رهبری ‌که «من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام»، گفت: کسانی افتخار می‌کنند که دیپلماسی‌شان قوی است و می‌توانند با آمریکا رابطه برقرار کرده و تحریم‌ها را حذف کنند. غافل از این‌‌که با طرح شعار آشتی با دنیا، اسلام و فرهنگ خمینی(ره) و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در معرض نابودی و خطر قرار می‌دهند.

 کشورهای غربی و آمریکا توان اداره کشور خود را ندارند و در بسیاری از این کشورها تظاهرات‌ فراوانی علیه سرمایه‌داری به راه افتاده است؛ چه رسد به این‌که آنها بخواهند مشکلات کشور ما را نیز حل کنند.

وی با اشاره به امدادهای غیبی خدا اظهار داشت: دنیا فقط منحصر در قانون‌های مادی نیست. مگر در طول 8 سال دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان ما با دست خالی، دشمن تا دندان مسلح را که همه ابرقدرت‌های جهان پشتوانه او بودند به عقب نراندند. آنها با این کار خود به همه ثابت کردند که «والله غالب امره». مگر خدای جبهه‌ها با خدای بازار و سیاست و اقتصاد فرق دارد؟!

 همان‌گونه که مشکلات ما در جبهه‌ها به خاطر عمل به دستورات خدا حل شد، حل مشکلات اقتصادی ما نیز در گرو عمل به احکام اسلامی است و خداوند ما را یاری خواهد داد.

وی اساس انقلاب اسلامی را اتکای به خدا دانست و افزود: امام (ره) خود را مأمور به وظیفه می‌دانست و نتیجه را به خدا واگذار می‌کرد؛ ما نیز هر کجا به خدا اعتماد کردیم، پیروز شدیم. در دوران دفاع مقدس خداوند هر روز امداد خودش را به ما نشان داد. حال، امروز درست است که خدا را فراموش کنیم و کدخدا را دریابیم تا مشکلاتمان حل شود و تحریم‌ها لغو شود؟!

 هر چند فشارهای اقتصادی زیاد بوده و تحمل آن دشوار است، اما مردم مؤمن ما، شرایطی سخت‌تر از این را تجربه کرده‌اند و 8 سال دفاع مقدس را با کمترین امکانات پشت سر گذاشته‌اند، ولی اسلام و انقلاب را حفظ کردند.




برچسب‌ها: اخلاق و معرفت
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/22 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}