سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

http://rajanews.com/Files_Upload/93109.jpghttp://rajanews.com/Files_Upload/93288.jpg  

صدیقه سالاریان مادر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه در دوران جنگ شعار بسیجی می‌جنگد، می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد، سر می‌دادند، گفت:

 

همه می‌دانیم که جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نبوده و جنگ شرف، ایمان و آزادگی بوده است.


کسانی که دم از سازش می‌زنند، همچون ما از طبقه سوم نیستند و چیزی را از دست نداده‌اند. ما برای انرژی هسته‌ای بالاترین بها را که خون فرزندانمان بود، پرداختیم.

مادر احمدی‌روشن بابیان اینکه زمانی که خبر شهادت مصطفی که تک‌پسر من بود و من وابستگی شدیدی به او داشتم را به من دادند، به خاظر نظام و رهبر انقلاب خم به ابرو نیاوردم، گفت: همه می‌دانند که ما تا پیروزی نهایی راهی نداریم و اکنون در پشت خیمه دشمن هستیم، اگر برگردیم و پشت به دشمن کنیم، به خون شهدا خیانت کردیم.

وی با انتقاد از کسانی که گفتند اگر در سانتریفیوژ‌های ما گاز به جریان بیفتد، زندگی مختل می‌شود، تاکید کرد: ما هزینه‌ای که باید می‌پرداختیم را پرداختیم و حالا که در نزدیکی پیروزی هستیم، نباید عقب بنشینیم. مگر ما از جانمان باارزش‌تر چیزی داشته‌ایم که بدهیم.

سالاریان با بیان اینکه ما بنا به گفته مقام معظم رهبری به کسی رای می‌دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را ادامه دهد و پیرو رهبری باشد، گفت: هیچکدام از ما به خاطر مال دنیا و زندگی خوب انقلاب نکردیم. ما به دنبال سازش نیستیم.

وی از مردم خواست که ‌صورت گسترده در انتخابات فردی را انتخاب کنند که اصلح باشد و به تفکر مقام معظم رهبری نزدیک‌تر باشد و آزادی‌‌ را بر نان‌ ترجیح دهد.

ما تا آخرین قطره خون پیرو حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

رجا نیوز




برچسب‌ها: صالحه بانو
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}