سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

 « تشکر کنم از ملت بزرگ و بصیر و هوشمندمان در زمینه‌ى این کار بزرگى که در این فصل مهم انجام دادند؛ یعنى مسئله‌ى انتخابات.

مخالفان جمهورى اسلامى، دشمنان جمهورى اسلامى، برنامه‌ریزى منفى میکردند؛ پولها خرج کردند، فکرها کردند، فریادها کشیدند، کارهاى گوناگون انجام دادند، فشارها وارد کردند، براى اینکه این حادثه را به آن صورتى که خودشان میخواستند، دربیاورند؛ یا انتخابات اتفاق نیفتد، یا انتخابات با اقبال کم مردم، با بى‌اعتنائى مردم مواجه شود؛ یا اینکه حتّى بعد از انتخابات بهانه‌هائى به وجود بیاید که بتوانند مقاصد شوم خودشان را در کشور اعمال کنند؛ براى همه‌ى اینها برنامه‌ریزى کرده بودند.

هر کسى رفتارهاى جبهه‌ى دشمن جمهورى اسلامى را در این حدود یک سال دیده باشد، دنبال کرده باشد، یا شنیده باشد، میفهمد که اینها چه برنامه‌ریزى‌اى کرده بودند.

خب، آنچه که اتفاق افتاد، صد و هشتاد درجه عکس آن چیزى بود که آنها میخواستند. این چیز کمى است؟ این حادثه‌ى کوچکى است که ماستمالى کنند، با تحلیلهاى آبکى از روى قضیه بگذرند؟ نخیر، ملت ایران عظمتى را از خود ساطع کرد؛ ملت ایران کار بزرگ و کارستانى انجام داد؛ در عرصه‌ى مواجهه و مقابله و خصومت و کینه‌ورزى دشمنان بین‌المللى، از خود مهارت نشان داد.»





برچسب‌ها: فصل الخطاب
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/4/5 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}