سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

یک روز پیش از مطرح شدن اصلاحیه قانون مطبوعات در مجلس شورای اسلامی، روزنامه سلام، سند محرمانه ای منتسب به وزارت اطلاعات را منتشر کرد و با تیتر بزرگ نوشت: «سعید اسلامی پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است».

و این آغاز سناریوی 18 تیر 78 گردید

درگیریها و تنشها ادامه داشت

تا اینکه :

«مراقب دشمن باشید، دشمن را خوب بشناسید، مبادا از شناسایی دشمن غفلت کنید. غریبه هایی که در لباس خودی در همه جا دخالت می کنند، این ها را بشناسید ... مراقب باشید؛ دانشجو قشر فاخر و ارزشمندی است.

دشمن دانشجو را هدف گرفته است ... اگر یک عده نفوذی خواستند از فرصتی استفاده کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند، وارد اجتماع دانشجویان شدند و شعارهایی درست کردند و حرف هایی زدند خیال نکنند که ما اشتباه خواهیم کرد ...

ما مخاطب و طرف خودمان را می شناسیم. دانشجو فرزند ماست، متعلق به ماست...

وقتی هیجانات کور پا به وسط بگذارند دشمن فوراً استفاده خواهد کرد. بارها ما این حرف را گفتیم چرا گوش نکردند؟...

اگر عکس مرا هم آتش زدند یا پاره کردند، باید سکوت کنید ...

یک نکته هم  به این خط و خطوط سیاسی عرض کنیم. آقایانی که سردمداران خطوط سیاسی و گرایش های سیاسی هستند حالا برسید به این حرفی که ما می گوییم شما خودی ها وقتی سر قضایای بیهوده این طور با هم درگیر می شوید ... دیدید دشمن چگونه نیش خود را زد.»

فرمایشات رهبری خطاب به دانشجویان

 

خبرگزاری فارس: از حادثه تا حماسه

با توجه به منویات مقام معظم رهبری و بررسی تاریخ انقلاب اسلامی و نیز بررسی شعارهای ساختارشکن و رفتارهای تخریب گرایانه در این واقعه، هدف دشمن  در این نوع تحلیل گنجانده می شود که مهم ترین هدف دشمن را می توان براندازی نظام دانست.

در روز 22 تیر، پیام هشدار دهنده و آرامش بخش رهبر معظم انقلاب التیامی بر زخم های ناسوری بود که از حرامیان بر پیکره دوستداران و پیروان خمینی کبیر(رحمة الله علیه) رسیده بود. مقتدای دل مردم ایران در آن روز فرمود:

«ملت رشید و غیور ایران ، مردم عزیز تهران . در دو روز گذشته که جمعی از اشرار با کمک و همراهی برخی از گروهک های سیاسی ورشکسته و با تشویق و پشتیبانی دشمنان خارجی در سطح تهران ، به فساد و تخریب اموال و ارعاب و عربده جویی پرداخته و موجب سلب امنیت و آسایش مردم شده اند، دشمنان زبون و حقیر اسلام و انقلاب گمان کرده اند انقلاب و مردم مؤمن و انقلابی به آنان اجازه خواهند داد که با فتنه انگیزی خود راه سلطه آمریکای جنایتکار را بر میهن عزیز ما هموار کنند.

گروهک های وابسته و معاند، طبق تحلیل اربابان و معلمان خود، گمان کرده اند مردم ایران از اسلام و انقلاب دست برداشته اند و به خیال باطل خود می خواهند از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند ولی غافل از اینکه ملت مؤمن و شجاع و هوشیار به آنان و اربابان و پشتیبانان آنان اجازه ادامه شرارت را نخواهند داد و نظام مقتدر اسلامی ، آنان را بشدت منکوب خواهد کرد...

فرزندان بسیجی ام باید آمادگی های لازم را در خود حفظ کنند و با حضور خود در هر صحنه ای که حضور آنان لازم است ، دشمنان زبون را سرکوب و منکوب سازند.»

و سپس در آوردگاه 23 تیر سال 1378، اقیانوسی از یک ملت بیدار دل ، روانه کوچه و خیابان های کشوری به نام ایران شد تا بار دیگر اثبات نمایند که رهبری انقلاب و مردم هوشیار و هوشمند این نظام ، از چه ظرفیت های بی بدیل و شگفت آوری در تبدیل تهدیدها به فرصت ها برخوردارند. راهپیمایی میلیونی و حماسی ملت ایران در 23 تیر نشان داد که از حادثه تا حماسه راهی نیست به شرط آنکه گوش و دل را به امیر کاروان سپرده باشی و برای چنین ملتی سرافراز، هماره چنین بوده و هست و خواهد بود. ان شالله

منابع:خبرگزاری فارس

پایگاه تحلیلی598

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




برچسب‌ها: اجتماعی
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/4/23 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}