سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

عکس شهید احمدی روشن به همراه فرزندش

واکنش خانواده شهید احمدی روشن به دستگیری عامل ترور دانشمندان ایرانی

مادر شهید احمدی روشن ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند متعال در دستگیری عامل ترور و در تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: از اینکه این فرد نمیتواند افراد دیگری را ترور کند خوشحالم و از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر شناسایی و دستگیری او تشکر می کنم.
 
وی در ادامه افزود : دستگیری عامل ترور نشان می دهد که وزارت اطلاعات ما بسیار قوی است و این امر نشان از اقتدار امنیتی_اطلاعاتی ما دارد.

همسر شهید احمدی روشن در ابتدای صحبت های خود با ابراز تاسف برای عامل ترور شهیدان هسته ای ایران او را موجودی خوار و ضعیف دانست و گفت : این شخص به راحتی دنیا و آخرت خود را از دست داد. وی در ادامه افزود: دشمن از انجام این ترور چند هدف را دنبال می کرد که اولین آنها ایجاد رعب و وحشت در میان جوانان و دانشمندان ایرانی بود تا شخص دیگری در این راه قدم نگذارد اما این اقدام کور دقیقا نتیجه عکس داد و بسیاری از دانشجویان با عوض کردن گرایش خود وارد رشته های مرتبط با فعالیت های هسته ای شدند.هدف بعدی که دشمن دنبال می کرد این بود که کار سایت هسته ای نطنز با اختلال مواجه شود که این طور نشد و دوستان شهید با تلاش و کار بیشتر به کار خود ادامه دادند.

پدر شهید احمدی روشن: اقتدار ما سالیان سال است که به منصه ظهور رسیده است .خدا را به خاطر دستگیری عامل ترور شهیدان شهریاری و احمدی روشن ،شکر و از مسئولان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم.


عکس شهید احمدی روشن به همراه فرزندش



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/3/26 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}