سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

کار سیاسی و رعایت اخلاق

منتخب سخنان آیت الله استادی خطیب جمعه شهر مقدّس قم

امام جمعه قم با مهم ارزیابی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این رهنمودها را راهگشای مسؤولان و آحاد ملت دانست و بر ضرورت اجتناب از حب و بغض های شخصی و گروهی در مسائل سیاسی تاکید کرد.:

همه ما علاوه بر نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی بیش از هر چیزی به معنویت و اخلاق نیاز داریم.

ما بیش از مادیات و حل مشکلات زندگی به معنویات نیاز داریم و حتی مقام معظم رهبری به نمایندگان فرمودند که باید احساس تکلیف و مسئولیت کنند و خلوص و اخلاص و نشاط در عمل و تلاش داشته باشند.

اگر کارهای ما برای رضای خدا و دور از حب و بغض ها باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت

آیت الله استادی عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه را موجب فتنه خواند و اظهار داشت: خانمی که بد حجاب در جامعه حضور پیدا می کند فقط خود او گرفتار گناه و معصیت نمی شود، بلکه این نوع رفتار از فتنه هایی است که افراد فراوانی را در بر می گیرد.
امام جمعه قم حرکت نیروی انتظامی در مبارزه با بد حجابی را تأیید و با بیان اینکه این اقدام طبق قانون و وظیفه الهی انجام می گیرد، تصریح کرد: همه باید این اقدام نیروی انتظامی که امر به معروف و نهی از منکر و بحث دین و احکام دینی است را تأیید کنند.

برخورد با بگیر و ببند و خشونت متفاوت است و مأموران نیز باید توجه داشته باشند که با احترام و اخلاق اسلامی با بد این گونه افراد رفتار کنند.

آیت الله استادی طرح نیروی انتظامی برای مبارزه با بد حجابی را مورد تأیید مقام معظم رهبری و مراجع تقلید دانست و ابراز کرد: برخی با انتقادهای بی جا سعی می کنند در روند رو به رشد این طرح خلأ ایجاد کرده و نیروی انتظامی را دلسرد کنند، اما این طرح به لطف خدا و با حمایت همه اجرا می شود.



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/3/27 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}