سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

نخستین چرخ خیاطی وارد شده به ایران، چرخ خیاطی سینگر بود که در زمان مظفرالدین شاه وارد ایران شد. بعد از آن تا سال‌های طولانی بازار ایران در تسخیر چرخ خیاطی‌های خارجی قرار داشت و به تدریج با قدرت یافتن ژاپن در عرصه اقتصاد محصولات این کشور به ویژه چرخ خیاطی در میان بازار و مردم ایران جا باز کرد و مورد استقبال زنان و مردان خیاط ایران قرار گرفت.

تا اینکه نخستین کارخانه تولید چرخ خیاطی در ایران از سوی سید محمدجعفر سبزواری در سال 1359 با نام کاچیران تاسیس شد.
این شرکت با خریداری تمامی تجهیزات و ماشین آلات خود از کشور آلمان توانست به سرعت خطوط خود را راه اندازی کند و در سال 1370 نخستین محصولات خود را به بازار عرضه کند.

این شرکت پس از دریافت تکنولوژی از فاف آلمان مدرن ترین ماشین آلات تولیدی این رشته را انتخاب و بعد از ورود آنها به ایران شروع به تولید کرد.

در حال حاضر بیش از 30 مدل چرخ خیاطی نیولایف، یاسمین و ژانینا با کارایی و با قیمت‌های متفاوت در داخل کشور تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.
این شرکت توانست با ارائه انواع چرخ  خیاطی‌های جدید با قیمت‌های ارزان تر از مدل‌های مشابه خارجی در دهه 70 خورشیدی به تدریج بازار را در اختیار خود بگیرد و شاید برای نخستین بار کالایی ایرانی کالای رقیب ژاپنی خود را در بازار ایران به زانو درآورد

استقبال مصرف کنندگان طی سال‌های اخیر موجب شده تا محصولات این شرکت بیش از90 درصدبازارمصرف داخلی را به خود اختصاص دهد و با توجه به خدمات پس از فروش گسترده، ضمانت نامه ‌ای دوساله و آموزش رایگان همچنین تامین قطعات یدکی فراوان محصولات این شرکت موردتوجه خریداران بسیاری است.

هم‌اکنون اگرچه نزدیک به یک سال  از ترور سید محمد جعفر سبزواری مدیر عامل شرکت کاچیران از سوی تروریست‌ها در کشور عراق می‌گذرد ولی این شرکت توانسته با تلاش شبانه روزی بازارهای صادراتی بزرگی را نصیب خود کند.
منبع : گروه اینترنتی رهروان ولایت


نوشته شده در تاریخ جمعه 91/4/30 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}