سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

خانواده های شهدای هسته ای گل سرسبدِ  اجلاسِ تهران

حضور خانواده های شهیدان هسته ای غافلگیر کننده ترین اتفاق روز سوم اجلاس عدم تعهد در تهران بود. خانواده این شهیدان در نشست خبری کوتاهی در مجل اجلاس شرکت کردند و سپس به در محوطه جام جم اتومبیل های آسیب دیده این شهیدان را گلباران کردند .

و ستاره های کوچکعلیرضا و آرمیتا در اجلاس غیرمتعهدها

وقتی آرمیتا در بین صدها خبرنگار قرار گرفت با رفتار‌های شیطنت آمیزو کودکانه‌اش مورد توجه عکاسان واقع شد، همه آنها می‌خواستند بدانند این کودک پنج ساله که در سه سالگی شاهد شهادت پدرش بوده چه می‌خواهد بگوید!
آرمیتا با لحنی شیرین تروریست‌ها و حامیانشان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید: این آرمیتاست ، دختر یکی از هزاران شهید ایرانی ، زنده و ایستاده‌ایم پای خون‌شان، برای ایران و برای آرمانشان؛ دستان پلیدی که خون پاک پدرم را ریختند بدانند نفرین شدگان و بدنامان تاریخ‌اند.
بعداز این اظهارات کوبنده که به دوزبان فارسی و انگلیسی توسط فرزند شهید رضایی نژاد قرائت شد، خبرنگاران حاضردر نشست که تحت تأثیر این سخنان قرار گرفته بودند به پا خواسته و آرمیتای کوچک را تشویق کردند.
 
در این لحظه "ابوشادی " نماینده شورای خارجی و نماینده سابق مصر در آژانس انرژی اتمی که به شدت تحت تأثیر سخنان آرمیتا قرار گرفته بود ، به سمت جایگاه رفت و با اهدای شاخه‌ گل‌هایی به فرزندان شهدای هسته‌ای ، آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن، ابراز احساسات کرد.

منبع : رجانیوز



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/8 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}