سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

 « تشکر کنم از ملت بزرگ و بصیر و هوشمندمان در زمینه‌ى این کار بزرگى که در این فصل مهم انجام دادند؛ یعنى مسئله‌ى انتخابات.

مخالفان جمهورى اسلامى، دشمنان جمهورى اسلامى، برنامه‌ریزى منفى میکردند؛ پولها خرج کردند، فکرها کردند، فریادها کشیدند، کارهاى گوناگون انجام دادند، فشارها وارد کردند، براى اینکه این حادثه را به آن صورتى که خودشان میخواستند، دربیاورند؛ یا انتخابات اتفاق نیفتد، یا انتخابات با اقبال کم مردم، با بى‌اعتنائى مردم مواجه شود؛ یا اینکه حتّى بعد از انتخابات بهانه‌هائى به وجود بیاید که بتوانند مقاصد شوم خودشان را در کشور اعمال کنند؛ براى همه‌ى اینها برنامه‌ریزى کرده بودند.

هر کسى رفتارهاى جبهه‌ى دشمن جمهورى اسلامى را در این حدود یک سال دیده باشد، دنبال کرده باشد، یا شنیده باشد، میفهمد که اینها چه برنامه‌ریزى‌اى کرده بودند.

خب، آنچه که اتفاق افتاد، صد و هشتاد درجه عکس آن چیزى بود که آنها میخواستند. این چیز کمى است؟ این حادثه‌ى کوچکى است که ماستمالى کنند، با تحلیلهاى آبکى از روى قضیه بگذرند؟ نخیر، ملت ایران عظمتى را از خود ساطع کرد؛ ملت ایران کار بزرگ و کارستانى انجام داد؛ در عرصه‌ى مواجهه و مقابله و خصومت و کینه‌ورزى دشمنان بین‌المللى، از خود مهارت نشان داد.»





برچسب‌ها: فصل الخطاب
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/4/5 توسط زینب بانو

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر عزیز آقای معلمی 

هنگامی که شعر روشن شما که چون جویبار مصفایی با نغمه برادر خواننده عزیز، آقای آهنگران به کلام جان مشتاقان می‌ریزد و روحی تازه و سرشار از انگیزه و احساس انقلابی به شنونده می‌بخشد، شأن شعر و سرود انقلابی و اسلامی و مردمی و اوج شاعر مومن و صالح، آشکار و ملموس می‌گردد. سرود دلنواز شما و سرایش صمیمی و شیرین آن برادر، بی شک یکی از پایه‌های جهاد مقدس ما در برابر دشمن جهانی و جنگ تحمیلی است. این پایگاه شایسته را به شما تبریک می‌گویم و نیز طلوع فجر مقدس انقلاب را و صله ناقابلی تقدیم می‌دارم و شما را دعا می‌کنم.

برادر شما سید علی خامنه‌ای


امام گفته بود به فلانی بگویید حماسی بخواند. دو بار هم گفته بود. آهنگران دو بار نوحه‌هایی خوانده بود که بیش از حد بوی ماتم و غم داشت و از حماسه در آنها خبری نبود. همین هم شد که اما اینطور به او پیغام بدهند. آهنگران هم که پیغام امام را گرفت رفت سراغ «حبیب الله معلمی» و بعد از چند روز شعری را خواند که معروف‌ترین نوحه او را رقم زد: «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش...»


چه کسی خبر دارد که سراینده این سرود جاودانه کیست؟ چه کسی تا همین امروز که خبر درگذشت «حبیب الله معلمی» منتشر شد، می‌دانست که کشاورز 87 ساله رامهرمزی که امروز از دنیا رفته است، همان کسی است که نه فقط همین شعر، که بیشتر شعرهای خاطره انگیز «بلبل خمینی» -لقبی که صدام به آهنگران داده بود- را سروده است؟(رجا نیوز)

روحت قرینِ رحمت باد

 




برچسب‌ها: بسیج و بسیجی
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/4/4 توسط زینب بانو

قابلیت ردگیری اهداف به صورت

غیرفعال توأم با تحرک کامل


این سامانه می‌تواند خیلی از هواپیماها و

موشک‌های کروز که قابلیت شیرجه بر روی

اهداف حساس و حیاتی را دارند را نابود کند.




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/4/3 توسط زینب بانو

http://omid5309.persiangig.com/sarbaze-mahdi/rozname.JPG

 

یا مهدی.jpg
http://www.aliakbargonbad.com/gallery/graphic/imam%20zaman/images/imam%20zaman%20114.jpg



برچسب‌ها: هنر
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/4/2 توسط زینب بانو
<      1   2   3      
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}