سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست
 بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،شما را به بهشتی که وعده داده شدید بشارت باد.

مردم بصیر، شریف و انقلابی ایران
همانگونه که استحضار دارید
انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به دلیل شرایط ویژه و بی بدیلی که در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و در آغاز دهه پیشرفت و عدالت پدید آمده است از حساسیت خاص و ممتازی بر خوردار است و نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این واقعیت است.با توجه به این شرایط ویژه و حساس بی گمان امت شجاع، بصیر، انقلابی، و ولایی و زمان شناس ایران در پیروی قاطعانه از رهبر حکیم و فرزانه خویش حماسه بزرگی را با انتخاب اصلح رقم زده و برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار و سراسر عزت خود خواهد افزود.

ضرورت های شرعی و عقلی ایجاب می کند که قطع نظر از هر گونه تعلق گروهی و حزبی با ملاحظه معیار ها و شاخص های اعلام شده توسط معظم له شخصیتی اصلح به مردم معرفی شود تا با تصمیم قاطع و به هنگام ملت، منتخب اصلح قادر باشد این مسئولیت بسیار مهم و حساس را به عنوان خدمتگزاری صادق بر عهده گرفته و کشور را در راستای منویات مقام معظم رهبری به پیش برد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی تا کنون بر حسب وظیفه انقلابی خویش با لحاظ شاخص های الهام گرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، توصیه های امام عظیم الشان راحل و رهنمود های رهبر معظم انقلاب به ارزیابی ویژگی های تمامی نامزد های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.

در این ارزیابی از جمله شاخص های
" تمکین در برابر قانون" ،"ادامه دهنده برنامه های مثبت دوره های قبل"،"دارای تراز فکری و شخصیتی ممتاز تر از روسای جمهور سابق"،"فاقد ابعاد منفی و شخصیتی نسبت به روسای جمهور پیشین"،

"بهترین شخصیت بین چهره های شناخته شده گفتمان انقلاب اسلامی"،" توجه به خرد جمعی"،"دارای نگاه رو به جلو"،"روحیه پر کاری نشاط و شادابی"،"حساسیت نسبت به بیت المال"،"اعتقاد به برنامه محوری"،"روحیه خدمتگذاری"،

"مشورت با نخبگان"،"پایبندی به انقلاب"،"پایبندی به ارزش ها"،"پایبندی به منافع ملی"،"پایبندی به نظام اسلامی"،"پایبندی به اخلاق جمعی"،"پایبندی به تدبیر"،"حضور با قدرت و قوت در اداره کشور"،"توکل به خدا و تقوا پیشگی"،

"اعتماد به توانایی های ملت"صداقت با مردم""برخوردار از چهره علمی به منظور پیشرفت علم و فن آوری در همه عرصه ها"،"شخصیت ارتقاء دهنده سیاست خارجی و مسائل بین المللی با گفتمان انقلابی"،"برجستگی در ارزش های انقلاب مانند ساده زیستی، استکبار ستیزی"،

"افتخار به انقلابی گری"،"دعوت به عدالت"،"فساد ستیزی"دور بودن از تجملات"،"مردمی بودن"،"توجه به نقاط دوردست"،"عمل به وعده ها به نحو مطلوب" تلاش برای الگو شدن جمهوری اسلامی"،"حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص اقشار مستضعف و محروم"،

"دارای شخصیتی وحدت آفرین و انسجام بخش" و همچنین "شخصیتی فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی (صلّی الله علیه و اله وسلّم)"
و بسیاری دیگر از معیار ها که در سطح تراز این انتخاب می توانست مفید باشد مورد توجه واقع گردید و در نتیجه سه نفر از برادران انقلابی و ارزشی در راس ارزیابی قرار گرفتند.

در نهایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی پس از انجام مذاکرات و مشورت های مکرر و طولانی با این برادران و دریافت نقطه نظرات آنان بدینوسیله برادر متعهد، متخصص، ارزشی، ولایت مدار، مردمی و توانمند و مدیر و مدبر، جناب آقای دکتر باقری لنکرانی را به عنوان نامزد اصلح جهت ریاست جمهوری دوره یازدهم به مردم عزیز و قدر شناس ایران اسلامی معرفی می نماید.

 برادرمان دکتر باقری لنکرانی
علاوه بر امتیازات برجسته ای همچون تقوا، دین داری، ولایت مداری ، کار آمدی ، نگاه گفتمانی و رو به جلو ،توجه به خرد جمعی و برنامه محور بودن از مدارج علمی ممتازی برخوردارند.



http://media.afsaran.ir/siZm7l_535.jpg


نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/13 توسط زینب بانو

 

 کسی که باور دارد اصلح حضور دارد و به عرصه بیاید، خیانت کرده است/افراد صالحی در کشور وجود دارند، ولی اصلح یک نفر است


اولین شاخص برای کاندیدای اصلح اهتمام داشتن به ارزش های اسلامی، دومین شاخص ولایتمداری و شاخص سوم شروط عمومی مانند صلاحیت انجام کار، تجربه، مدیریت و داشتن اطلاعات است.


بطور مثال امام(ره) و مقام معظم رهبری در همه چیز تخصص نداشتند ولی مشاورین مورد اعتمادی داشته اند لذا وظیفه شما است که تحقیق کنید. ضمن اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که شناخت دارند باید آن فرد را به دیگران معرفی کنند. ضمن اینکه دیگران باید تحقیق کنند و اگر راه بهتر وجود دارد از آن استفاده کنند؛ در مورد معرفی کردن کاندیدا معنی این نیست که تکلیف ساقط می شود.


اگر به شخص صالحی رأی دهیم همه امور مردم اصلاح می شود. بنابراین باید به کسی رأی دهید که دلش برای مردم بسوزد، بنابراین اگر به شخص صالح با گرایش دینی رأی دهید بهترین خدمت را به اسلام و انقلاب کردید، باید هوای نفس را در رأی دادن کنار گذاشت و نسبت به انتخاب اصلح تحقیق کنید.


اگر کسانی مانند این گروه که یک شخص را کاندیدا کردند معنی این نیست که در کشور فرد صالح دیگری وجود ندارد بلکه باید اصلح را پیدا کرد و به معنای توهین به دیگران نیست چرا که افراد صالحی هستند که ما به وجود آنها افتخار می کنیم. ولی یک نفر اصلح وجود دارد؛ هر کس در این کشور عهده دار مسئولیت است ما برای او احترام قائلیم.


ممکن است بین کسانی که انتخاب نکردیم پست دیگری داشته باشند که از کاندیدا بهتر باشد ولی اصلح یعنی برای این پست و این دوره. لذا ممکن است برای کار دیگری شخص دیگری اصلح باشد.


اگر کاندیدایی باور کند که صددرصد فردی از وی بهتر وجود دارد، نباید کاندیدا شود وگرنه باید جواب خدا را بدهد و همچنین اگر کاندیدایی که می داند اصلح تر از وی وجود دارد، خود را کاندیدا کند، خیانت کرده است.


:کسانی که از دل و جان به اسلام خدمت می کنند از عمق دل آنها را دوست داریم و دفاع می کنیم و معنا این نیست که ما صلاحیت و خدمات آنها را نادیده می گیریم. ضمن اینکه شما توسط وجود ولی امر(عج الله) را فراموش نکنید.


 



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/13 توسط زینب بانو

 

خانه‌دارى یک شغل است؛ شغل بزرگ،

شغل مهم، شغل حساس، شغل آینده‌ساز.

فرزندآورى یک مجاهدت بزرگ است.

 


 یکى از مهمترین وظائف زن، خانه‌دارى است. همه میدانند؛ بنده عقیده ندارم به این که زنها نباید در مشاغل اجتماعى و سیاسى کار کنند؛ نه، اشکالى ندارد؛ اما اگر چنانچه این به معناى این باشد که ما به خانه‌دارى به چشم حقارت نگاه کنیم، این میشود گناه.


فرزندآورى یکى از مهمترین مجاهدتهاى زنان و وظائف زنان است؛ چون فرزندآورى در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل میکند، اوست که رنجهایش را میبرد، اوست که خداى متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است.

 

خداى متعال ابزار پرورش فرزند را به مردها نداده، در اختیار بانوان قرار داده؛ صبرش را به آنها داده، عاطفه‌اش را به آنها داده، احساساتش را به آنها داده، اندامهاى جسمانى‌اش را به آنها داده؛ در واقع این هنر زنها است.

 

اگر چنانچه ما اینها را در جامعه به دست فراموشى نسپریم، آن وقت پیشرفت خواهیم کرد.

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/2/13 توسط زینب بانو

 عکس   گالری کارت پستال روز معلم

 

 

عزیزترین قشر جامعه


حضرت امیر مؤمنان على علیه‏السلام احترام معلم را بر هر قشرى از جامعه لازم مى‏دانست و به مسلمانان سفارش مى‏کرد که به پاس خدمات این گروه ارزشمند در هر مقامى که باشند، آنان را همانند پدر خود گرامى بدارند و در این زمینه فرمود: «قُمْ عَنْ مَجْلِسِکَ لاَِبیکَ وَمُعَلِّمِکَ وَلَوْ کُنْتَ اَمیرا؛ به پاس گرامى‏داشت پدر و معلم خود به‏پا خیز! گرچه پادشاه باشى.»


حضرت زین العابدین علیه‏السلام نیز در ضمن شمارش حقوق اقشار مختلف جامعه، معلمان را از طبقات برتر جامعه قلمداد کرده، به دوستان و شیفتگانش سفارش مى‏کرد که حقوق معلمان و اساتید خود را به نحو شایسته‏اى مراعات کنند و در رساله حقوق خود فرمود: «حَقُّ سائِسِکَ بِالْعِلْمِ فَالتَعْظیمُ لَهُ وَالتَّوْقیرُ لِمَجْلِسِهِ وَحُسْنُ الاِْسْتِماعِ اِلَیْهِ؛ حق آموزگار تو این است که او را تعظیم کنى و در مجلس محترم بدارى و به نیکویى سخنانش را گوش کنى.»


در تفسیر امام عسکرى علیه‏السلام آمده است: «هنگامى که به حضرت هادى علیه‏السلام خبر رسید یکى از فقهاى شیعه ـ که در مقام استادى بود ـ با برخى از ناصبیان مناظره کرده و با برهانِ محکم و متقن، باطل بودن ناصبى را اثبات نموده و او را رسوا کرده است،[خیلى خوشحال شد و] هنگامى که آن استاد فرزانه به حضور امام هادى علیه‏السلام رسید، امام او را در صدر مجلس به تخت بزرگى که در آنجا قبلاً نهاده بودند، راهنمایى کرد. این درحالى بود که گروهى از علویان و بنى هاشم حضور داشتند و خود امام بر آن تخت ننشست. حضرت آن استاد فقیه را بالا برد و تعظیم کرد تا اینکه بر روى آن تخت نشانید.»

 

 عکس   گالری کارت پستال روز معلم

 

pic8925553 aftab98.ir 4 شعر های جدید برای تبریک روز معلم

اى معلم چون کنم توصیف تو / چون خدا مشکل توان تعریف تو

 

روز معلم مبارک

روز معلم مبارک


http://rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/farvardin/08/5777.jpg

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/2/12 توسط زینب بانو

 

 

http://yeduneh.ir/wp-content/uploads/dfsdfsdf.jpg

 


ای بی نشانه‏ ای که خدا را نشانه‏ ای
هر سو نشان توست، ولی بی نشانه ‏ای


ای روح پر فتوح کمال و بلوغ و رشد
چون خون عشق در رگ هستی روانه‏ ای


با یاد روی خوب تو می‏ خندد آفتاب
بر خاک خسته رویش گل را بهانه ‏ای

ای ناتمام قصه شیرین زندگی
تفسیر سرخ زندگی جاودانه‏ ای

تصویر شاعرانه در خود گریستن
راز بلند سوختن عارفانه‏ ای

هیهات، خاک پای تو و بوسه ‏های ما؟!
تو آفتاب عشق بلند، آستانه‏ ای

در باور زمانه نگنجد خیال تو
آری حقیقتی بحقیقت فسانه‏ ای

زهرای پاک ای غم زیبای دلنشین
تو خواندنی‏ ترین غزل عاشقانه ‏ای
فاطمه راکعی

 


http://www.nasr19.ir/wp-content/uploads/2012/04/%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85_nasr19.ir-39.jpg

 

 

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/2/11 توسط زینب بانو
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}