سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

 


السّلام علیک یا ولیّ عصر(عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)


روحی فداک

 


امسال حماسی حماسی هستیم
در مدرسه علی شناسی هستیم


ای فتنه گران خیال خامی نکنید
ما کارشناسان سیاسی هستیم


بر سفره نان خشک هم بنشینیم
پیروز نبرد اقتصادی هستیم


لبیک یا خامنه ای

 

نسیم بهشت



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/1/16 توسط زینب بانو

با خاک یکسان کردن یک شهر یعنی چه ؟

 

آیا تا بحال آیات ابتدایی سوره ی بنی اسرائیل را با دقت خوانده اید ؟

به گزارش فرهنگ نیوز ، وَ قَضَیْنا إِلی بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ

 
خداوند ابتدا درباره ی شکست سنگین یهودیان پس از فساد اول سخن می گوید. آنگاه از پیروزی آنها پس از شکست خبر میدهد. اما فساد دوم که همراه با نابودی کامل آنها در سرزمین فلسطین است:


" هنگامی که این وعده دوم فرا میرسد گروهی جنگجو و پیکارگر بر شما چیره میشوند، آن چنان بلائی به سرتان میآورند که آثار غم و اندوه از صورتهای شما میبارد (فَإِذا جاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوؤُا وُجُوهَکُمْ).

 
آنها حتی بزرگ معبدتان بیت المقدس را از دست شما میگیرند" و در آن داخل میشوند همانگونه که بار اول داخل شدند" (وَ لِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَما دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ).

 
آنها به این هم قناعت نمیکنند، "تمام بلاد و سرزمینهایی را که اشغال کرده اند درهم می کوبند و با خاک یکسان می کنند"(وَ لِیُتَبِّرُوا ما عَلَوْا تَتْبِیراً).


 

حالا بار دیگر جمله ی رهبری را مرور کنید...


"گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد." (اول فروردین 92 

 

 

افسران جنگ نرم



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/1/13 توسط زینب بانو

 

اگر کسی جرات کرد در تب و تاب مرگ پیامبر، خانه دخترش را به آتش بکشد، فرزندان او جرات می کنند خیمه های ذراری پیامبر را آتش بزنند.

من بچه نیستم مادر! شمشیرهایی که در کربلا به روی برادرم کشیده می شوند، ساخته  کارگاه سقیفه است! نطفه اردوگاه ابن سعد در مشیمه  سقیفه منعقد می شود

اگر علی اینجا تنها نماند که حسین در کربلا تنها نمی ماند ...!

حسین در کربلا می خواهد با دلیل و آیه اثبات کند که نوه  پیامبر است. پیامبری که تو در خانه  او و در حریم او مورد تعدی قرار گرفتی. تعدی به حریم فرزند پیامبر سنگین تر است یا نوه  پیامبر ؟!!

مادر! در کربلا هیچ زنی میان در و دیوار قرار نمی گیرد خودت گفته ای ما حداکثر تازیانه می خوریم اما میخ آهنین سینه هامان را سوراخ نمی کند!

وقتی تو را از پشت در بیرون کشیدند من میخ های خونین را دیدم. نگو گریه نکن مادر! باید مرد در این مصیبت باید هزار بار جان داد و خاکستر شد ما سخت جانی کرده ایم که تا کنون زنده مانده ایم!!

نگو که روزی سخت تر از عاشورا نیست. در عاشورا کودک شش ماهه به شهادت می رسد اما تو کودک نیامده ات به شهادت رسید.

من دیدم که خودت را در آغوش فضه انداختی و شنیدم که به او گفتی: مرا بگیر فضه که محسنم را کشتند!!

پیش از این اگر کسی صدایش را در خانه  پیامبر بالا می برد وحی نازل می شد که پایین بیاورید صدایتان را. اگر کسی پیامبر را به نام صدا می کرد وحی می آورد که نام پیامبر را با احترام بیاورید. هنوز آب تغسیل پیامبر خشک نشده خانه اش را آتش زدند ... آن آتش که که عصر عاشورا به خیمه ها می گیرد مبداش اینجاست!!

دختر اگر درد مادرش را نفهمد که دختر نیست ... من عاشورا را میان در و دیوار دیدم وقتی که ناله  تو به آسمان بلند شد. بعد از این هیچ عاشورایی نمی تواند مرا اینقدر بسوزاند ....

...و اکنون تو چون کشتی شکسته پهلو گرفته ای ...

قبول کن که غم عاشورا هر چه باشد به این سنگینی نیست!! پدر به هنگام تغسیل، روی تو را خواهد دید و بازوی تو را و پهلویت را ... و پدر را و ما را

از این پس هزار عاشوراست ...



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/1/12 توسط زینب بانو

 

 

12 فروردین؛ 12 ستون نور

 


دوازده شهر شهادت را آذین بستیم،
دوازده ستون برافراشتیم، به تعداد دوازده ماه سال،
دوازده برجِ فلک،
دوازده امام معصوم،
دوازده نهر خون،
دوازده شهر در هم کوبیده،
دوازده ستون بر افراشتیم از نور،
از آزادی، از پیکر شهیدان، از رایت شرف...
بر شانه پرتوان 12 فروردین،
عرش جمهوری اسلامی را نهادیم،

به سنگینی 98/2درصد آرای این ملت.

 

 

 

همه مردم با انتخاب کلمه «آری» به جای «نه»،

خواستار بهار جاودانه «ولایت» بودند؛

بهاری که از «هجرت» تا «غدیر» از

«غدیر تا دوازدهم فروردین» آرزوی دیرینه مردم بود.

 


 

تالارآیه های انتظار




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/1/11 توسط زینب بانو

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (القصص آیه : 5)

و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم

« تعبیر «پابرهنگان» و «کوخ‌نشینان» جزو تعبیراتى بود که در کلام امام بارها و بارها تکرار شد. به مسئولین اصرار داشتند که به طبقات محروم برسید. به مسئولین اصرار داشتند که از اشرافیگرى پرهیز کنند. این، یکى از توصیه‌هاى مهم امام بزرگوار بود. ما نباید اینها را فراموش کنیم. آفت مسئولیت در یک نظامى که متکى به آراء مردم و متکى به ایمان مردم است، این است که مسئولین به فکر رفاه شخصى بیفتند؛ به فکر جمع‌آورى براى خودشان بیفتند؛ در هوس زندگى اشرافیگرى، به این در و آن در بزنند؛ این آفت بسیار بزرگى است. امام خودش از این آفت بکلى برکنار ماند و مسئولین کشور را هم بارها توصیه میکرد که به کاخ‌نشینى و به اشرافیگرى تمایل پیدا نکنند، سرگرم مال‌اندوزى نشوند، با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند.» درسی از رهبرم


« امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهین بی‌درد شروع شده ‌است... جنگ ما جنگ عقیده ‌است، و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم....» - دوستان ودشمنان بدانند اگرازسرهایمان کوه هابسازندفرزندانمان هرگزدرکتاب تاریخ خودنخواهندخواندکه:"خامنه ای راتنهاگذاشتند"- زندگی یک مرد زنده‌ترین روزهای زندگی یک مرد، آن روزهایی است که در مبارزه می‌گذراند. زندگی در تقابل با مرگ است که خودش را نشان می‌دهد. اگر باز هم جنگی پیش بیاید که پای انقلاب اسلامی در میان باشد، ما حاضریم. (شهید سید مرتضی آوینی)

 

 

خانه‌‌ای متری 20 میلیون و خانه‌ای به قیمت متری هیچ/ تفاوت کلاس درس آقازاده‌ها با اصحاب انقلاب+تصویر


انقلابی بودن از ریشه ساده زیستی - کار برای خدا - تلاش برای مستضعفان - تقوا- ولایتمداری- اسلام محوری- خدمت به خلق و از این دست...

تفسیر مصور مفاهیم مذکور هم این چاردیواری است، با تمام وسایل زندگی‌اش! که آن را می خوانیم: "خانه" به معنای "محل زندگی"
خانه‌‌ای متری 20 میلیون و خانه‌ای به قیمت متری هیچ/ تفاوت کلاس درس آقازاده‌ها با اصحاب انقلاب+تصویر
این کپر کاهی که در تصویر بالا می‌بینید اگرچه شبیه سیستم آموزشی دانشگاه آکسفورد و کمبریج که پاتوق برخی آقازاده ها شده، نیست اما یک کلاس درس است به سبک خودش، به سبک "انقلابی بودن"
واقعاً می شود انقلابی بود و کمی ساده زیست
منبع: سایت جبهه پایداری,پابرهنگان وارثان زمین,زخم آسمان


نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/10 توسط زینب بانو

دکتر محمود احمدی‌نژاددرمناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان


دوران دفاع مقدس یک خط راهنما، مکتب و نظام فکری در برابر ملت ما و بشریت ترسیم کرد و امروز ما به سرزمین دفاع مقدس آمده‌ایم تا خودمان و اندیشه‌مان را در زلال اقیانوس مردم و زائران این منطقه شستشو دهیم.


امروز به بهترین نقطه ایران و بلکه به بهترین نقطه جهان، خوزستان قهرمان سفر کرده‌ایم که همواره سرزمین نور، شهادت، ایثار و حماسه بوده است.

ملتی که بخواهد عزیز بوده، کرامت داشته باشد و به قله‌های افتخار و پیشرفت صعود کند، باید راه ایثار را در پیش بگیرد به این معنا که برای خدا، استقرار ارزش‌های الهی و به عشق امام عصر(عج) و برای حاکمیت او جهاد کند و ملتی که اراده کند و در چنین راهی قدم بردارد، همواره پیروز است و هیچگاه روی ذلت را نخواهد دید.


امروز از هر نقطه‌ای که بوی از اندیشه، راه و مکتب ایثار و ایستادگی به مشام می‌رسد، آن نقطه کانون توجه مردم است

 ما هم امروز به اینجا آمده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌ها و این اندیشه و مکتب پرافتخار خود و اندیشه‌مان را در اقیانوس زلال مردم شستشو دهیم.

 


نهاد ریاست جمهوری



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/10 توسط زینب بانو

http://media.afsaran.ir/siq3dr_380.jpg

http://media.afsaran.ir/si0vBj_535.jpg


ای ملائک همه مشتاق پرستاری تو

دل ما لک زده بر گریه? بیماری تو

 

کردی از یار دفاع و نشدی خسته، ولی

یار دلتنگ شد از خاطره? یاری تو

 

ماندی ای فاطمه بین در و دیوار آن روز

**زار شد کار عوالم ز مددکاری تو

 

پایگاه افسران

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/8 توسط زینب بانو

 

http://www.afsaran.ir/images/v3/agha.jpg

 

این تحولاتی که در دنیای اسلام اتفاق افتاده است،

تحولات عجیب و تکان‌دهنده و تعیین‌کننده‌ی مسیر امت اسلامی در آینده است.

روزگار تازه‌ای آغاز شده است، وضع جدیدی در دنیای اسلام به وجود آمده است


 

http://media.afsaran.ir/siGGp9_535.jpg

http://media.afsaran.ir/sibxKh_535.jpg



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/8 توسط زینب بانو

 

 

 



 

 

عکسی ازحاج احمد آقا کنار مادرشون حاج خانم ثقفی

 

خدایشان رحمت کند فاتحة مع الصّلوات



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/1/6 توسط زینب بانو

http://www.eideha.com/gallery/images/145/1_emam.jpeg


خانم خدیجه ثقفی همسر حضرت امام خمینی (س) در سال 1292 ه.ش. در تهران، در خانواده علم و ادب دیده به جهان گشود. پدر ایشان مرحوم آیت الله میرزا محمد ثقفی صاحب تفسیر روان جاوید و از ناحیه مادری دارای خانواده ای متجدد و مرتبط با قاجار بود. تحصیلات کلاسیک علوم جدید را در دبیرستان های تازه تأسیس در آن دوره، کسب کرده بود. زبان فرانسه را به خوبی در مدرسه و زبان عربی را نزد حضرت امام آموخته و بعد از تبعید به عراق، ادامه داده بود. با شعر و ادب فارسی، مانند غزلیات حافظ و سعدی یا کتاب بوستان و گلستان سعدی و کلیله و دمنه و دیگر کتب ادبی آشنا بود و تا اواخر عمر نیز بسیاری از اشعار ایشان را در خزانه حافظه خویش داشت.

در سال 1308 ه. ش با امام خمینی ازدواج کرد و پس از ازدواج نیز دروس حوزوی را به مدت چند سال نزد حضرت امام فرا گرفت. حاصل این ازدواج 8 فرزند؛ 3 پسر و 5 دختر بوده است. سه فرزند ایشان در دوران کودکی از دنیا رفتند و 5 فرزند از ایشان به کمال رسیدند: شهید آیت الله حاج آقا مصطفی، خانم صدیقه مصطفوی، خانم دکتر فریده مصطفوی،خانم دکتر زهرا مصطفوی و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد آقا . ایشان در خدمت امام و هدف امام بودند و حضرت امام ایشان را تکریم می کردند و به شدت به او علاقه داشتند و علاقه خود را ابراز می داشتند. ایشان در اول فروردین 1388 بعد از تحمل مدتی بیماری دار فانی را وداع گفت و در کنار مرقد مطهر امام به خاک سپرده شد.

 


http://www.imam-khomeini.ir/UserFiles/fa/Images/News/2012/Mrs-Saghafii.jpg

نامه امام خمینی (ره) به همسرش در سال 1344

 

از مقام مقدسش خواستارم که ما را راضى فرماید و شماها را نیز در نعمتهاى خودش شکرگزار فرماید. در صورت امکان زودتر از سلامت خودتان مطلع فرمایید و هر یک جداگانه کلمه‏اى بنویسید، نظیر مرقوم این دفعه‏ از سلامت اقوام قم و تهران و خمین مستحضرم نمایید.

 

 

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از برنا، یکم خرداد 1344 امام خمینی(ره) در نامه‌ای به همسرشان ضمن احوالپرسی و دعوت به صبر، از ایشان خواستند کتاب‌های فقهی و اصولی مورد نیازشان را برای ایشان بفرستد.

 

متن این نامه را که پرتال امام خمینی منتشر کرده، بدین شرح است:

 

به عرض مى‏رساند، مرقوم محترم شما و نور چشمان بچه‏ها که بشارت سلامت همه را مى‏داد، واصل و موجب تشکر و خوشوقتى شد. از خداوند تعالى سلامت و سعادت شماها را خواستارم و همه شما را به ذات مقدسش مى‏سپارم. حالت این جانب و مصطفى له الحمد و الشکر خوب و سلامت هستیم و به هیچ وجه نگرانى ندارم. و آنچه خداوند تعالى مقدر فرموده و ما را مورد عنایت خود قرار داده است عین صلاح است.

 

از مقام مقدسش خواستارم که ما را راضى فرماید و شماها را نیز در نعمتهاى خودش شکرگزار فرماید. در صورت امکان زودتر از سلامت خودتان مطلع فرمایید و هر یک جداگانه کلمه‏اى بنویسید، نظیر مرقوم این دفعه‏ از سلامت اقوام قم و تهران و خمین مستحضرم نمایید.

 

به همه نورچشمان و متعلقین آنها سلام مخصوص مى‏رساند و توفیق و تأیید همه را از خداوند تعالى خواستار است. در صورت موافقت، «2» عبا و قباى نازک براى من بفرستید و یک دوره از کتابهاى اصولى را که تقریر درس خودم است، هم جزء اول و هم جزء ثانى و ثالث بفرستید و اگر «استصحاب» «3» خودم طبع شده است یک جلد بفرستید، و اگر موافقت نشد اشکالى ندارد.

 

مکرراً عرض مى‏کنم که من و مصطفى سلامت هستیم و هیچ ناراحتى نداریم‏. 


شادی ارواحِ پاک و طیّبِ این زوج آسمانی صلوات

 

 

 

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/1/6 توسط زینب بانو
   1   2      >
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}