سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

ویروس‌های امریکا برای جنگ‌های تازه سایبری

آی پرس: انگلیش استدی: محققان به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد ایالات متحده ممکن است سه ویروس مخرب کامپیوتری ناشناخته برای استفاده در عملیات جاسوسی یا جنگ سایبری طراحی کرده باشد.

این یافته‌ها می‌تواند حامی این عقیده باشد که دولت امریکا بسیار بیشتر از گذشته برای رسیدن به منافع خود در خاورمیانه از فناوری سایبری بهره می‌جوید. ایالات متحده تاکنون به دست داشتن در طراحی ویروس استاکس نت که در سال 2010 به برنامه‌های هسته‌ای ایران حمله کرد و نیز به ابزار شنود پیچیده و موسوم به شعله که در ماه می رونمایی شد، ارتباط داده شده است.

 

شرکت‌های سازنده نرم افزار آنتی ویروس سمانتک امریکا و کاسپراسکای روسیه در روز دوشنبه آشکار کردند که به شواهدی دست یافته‌اند که دست اندرکاران شعله در طراحی سه ویروس دیگر که هنوز ناشناخته مانده‌اند، همکاری داشته‌اند. 

این دو شرکت امنیتی که تحلیل‌های خود را به صورت جداگانه انجام داده‌اند، از آوردن عوامل سازنده شعله خودداری کردند اما مقامات فعلی و سابق امنیت ملی غرب اعلام کرده‌اند که ایالات متحده در ساخت شعله نقش داشته است. واشنگتن‌پست همچنین گزارش داده است که اسرائیل نیز در طراحی این ویروس‌ها نقش دارد.
 
تاکنون، دو شرکت اطلاعات بسیار کمی از ویروس‌های تازه شناخته شده به‌دست آورده‌اند، به جز اینکه می‌دانند یکی از این ویروس‌ها در خاورمیانه به کار گرفته شده است.

 

آنها مطمئن نیستند که این ویروس‌ها دقیقاً به چه منظوری طراحی شده‌اند. کاستین رایو، مدیر تحقیقات جهانی شرکت کاسپراسکای و مدیر این تحقیقات گفت: «این ویروس هر چیزی می‌تواند باشد.» محققان هر دو شرکت اعلام کردند که عملیات شعله توسط نرم‌افزاری به نام نیوزفوریو که از سوی یک تیم چهار نفره طراح نرم‌افزار هدایت می‌شد، طراحی شده بود که کار خود را از سال 2006 آغاز کرده بودند.

 

منبع : آی پرس



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/30 توسط زینب بانو

 

به نام او...


بازم می خوام قصه بگم...                    قصه ی با غصه بگم...


این بار می خوام قصه ی یه یتیم بگم....


باباش که داشت میرفت سفر بهونه هاشو میگرفت...


چشاش همش بارونی بود...


آخه بابا رفتنی بود... آخه دختر بابایی بود...


مامان می گفت ... دخترکم یکم بخواب... بابا میاد...


اما...


            دخترک قصه ی ما خیال خوابیدن نداشت...


مامان، بابا رفته کجا؟


رفته سفر عزیزکم یکم بخواب یه روز میاد...


اما مادر نمیدونست اون روز قراره کی بیاد...


مامان بابا رفته که چی؟ رفته کجا؟


بچه های محلمون میگن که تو یتیم شدی...


میگن بابا رفته ... دیگه نمیاد...


مامان یتیم به کی میگن؟


مگه هرکی که باباش رفته سفر یتیم شده؟


دخترک شب که خوابید باباشو دید...


باباش میگفت: دخترم عزیزکم غصه نخور


یه روز تو هم میای پیشم...


اما دخترم... یه روز بزرگ شدی...


سرتو بالا بگیر....


به همه آدمای اهل زمین بگو که من بسیجیم ....


بگو من دختر اون شهیدیم....


که عزیز دردنشو تنها گذاشت...


تا که دشمنارو از خونه هاتون بیرون کنه...


تا که هیچ کس نتونه....


چادر مشکی دخترامونو ، از سرشون دراره....


به بابا قول بده که.... پشت سید بمونی ....


اگه گفت جهاد....          تو هم الله اکبری بگی....


دخترک صبح که بیدار میشد چشاش بارونی بود....


اما دیگه دلتنگ نبود....


میدونس باباش کجاس!!


راه رسیدنه به اون بهشت کجاس!!


دخترک بزرگ شده بسیجیه!!!


اما این روزا نمیدونم چرا دو دل شده...


دخترک میگه بابا        رفتی که دشمنامون نتونن چادرای دخترامونو درارن؟


اینا که نمیدونن حجاب چیه چادر چیه؟


باباجون میگن این روزا، تو سهمیه داری...


داری با خون بابات درس می خونی؟


باباجون ما که بنیاد شهیدو ندیدیم...


اما حرفاشون بابا.......               دلم گرفت ...


دخترک دوباره شب باباشو دید...


باباجون غصه نخور...


آدما کوچیک دارن بزرگ دارن...

 

هسن آدمایی که میفهمن چی میگی....


نذارید دخترک ساده دل قصه ی ما....

 

منبع : وبلاگ اوج ویرانی یک دل

 

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/29 توسط زینب بانو

یا کریمه ی اهل بیت و یا امام رئوف
به یمن میلادتان، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور
و دل را به سرای کرامتتان دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولدتان، با دست‏های پاکتان تطهیر شویم

امام صادق(ع) مى فرماید:
«خدا داراى حرمى است که آن مکّه است، و پیامبرش هم حرمى دارد که مدینه است، و امیرمؤمنین هم حرمى دارد که کوفه است. و ما هم داراى حرمى هستیم که قم است و به زودى بانویى از فرزند من آن جا دفن مى شود که نامش فاطمه است. هرکسى او را زیارت کند بهشت بر او واجب مى شود.» امام صادق(ع) هنگامى این جمله را فرمودند که هنوز مادر امام موسى بن جعفر(ع) به او باردار نشده بود.
امام رضا (ع) مى فرمایند: «هرکس او (حضرت فاطمه معصومه) را زیارت کند بهشت بر او واجب مى گردد».
امام جواد (ع) مى فرمایند: «کسى که آرامگاه عمّه ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است»
.

 


برایتان از بانویی سخن می‏گویم که بارگاه زیباییش، پناهگاه دل‏های عاشقی است
که در جمکران بیتوته می‏کنند و به نیابت از شیعه، در نتیجه شب‏های کویری قم،
سر بر آستان حرم حضرت دوست می‏سایند و برای ظهور گل نرگس، دعا می‏کنند
و از بانوی کرامت، برای شکوفه دادن درخت اجابت، استمداد می‏طلبند.


و معصومه معصومه است. فاطمه، کریمه اهل بیت، کوثر کویر و قبله همه دل هاى شیفته ولایت، آشناى دور و نزدیک و بزرگ و کوچک. دختر هفتمین و خواهر هشتمین خورشید ولایت، زیارتش بهانه نمى خواهد که حرمش خانه محبان است و حریمش کعبه عاشقان. و عشق عشق است مسلمانى و زندیقى نیست. آنان که هر روز جرعه جرعه «اکسیر ولایت» را از جام مشبک هاى ضریحش مى نوشند دورى او را نمى توانند تحمل کنند در جوارش سکنا مى گزینند تا جان هاى عطشناک و کویرى خود را از محبت او سیراب کنند. خدا کند قدر این بانو را بدانیم.


بانو! آمدی تا غربتِ غریبِ این برادر، با قدم‏های انتظار و شوق شما، رنگ دیگری بگیرد.

آمدی تا هجرت بهارگونه و رسولْ مانندت، ذره ذره این خاک را توتیای اهل نظر کند.

منبع : تالار آیه های انتظار



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/29 توسط زینب بانو

گویا خبری در راه است

بدون این که فیلم موهن به ساحت اعظم حضرت رسول الله ـ صلی الله علیه و آله ـ را دیده باشیم، تنها شنیدن خبر ساخت چنین فیلمی دل را داغدار و عزادار می کند. وجود پر مهر و رحمت پیامبر ما بیش از اینها برای ما عزیز است. و دشمن هر چه مطالعه کند، نمی تواند از ژرفای عشق مسلمانان به پیامبر نازنینشان سر در آورد.

اما از این که بگذریم، باید بدانیم که چندان اتفاق تازه و عجیبی هم نیافتاده است. دشمن سالهاست که دیگر نای ابتکار و خلاقیت ندارد و هر چه می­کند نوشخوار همان ترفندهای چند هزار سال پیش است. مسخره کردن و توهین به پیامبران هم از همان کارهای تکراری و ترفندهای نه چندان کارگری است که از دیرباز دشمنان خدا انجام می دادند.

آنهایی که در مصاف برهان و استدلال لنگ انداخته اند و آهی در بساط ندارند، طبیعی است که از سر ناچاری هم که شده رو به تمسخر و استهزا بیاورند و سوختگی های خود را این گونه خنک کنند.

آنهایی که دنیا چشمشان را خیره کرده و جز دنیا و زیبایی های دنیائی نمی شناسند، طبیعی است که پیام انبیا را پوچ و بی مغز انگارند و مؤمنان را مسخره کنند؛ (زُیِّنَ لِلَّذینَ کَفَرُوا الْحَیاةُ الدُّنْیا وَ یَسْخَرُونَ مِنَ الَّذینَ آمَنُوا) [بقره: 212] زندگی دنیا برای آنان که کفر ورزیدند زینت داده شده است و کسانی را که ایمان آورده‌اند مسخره می‌کنند

چند سالی است که ورق معادلات و تحولات بین المللی برگشته و نتیجه ی تمام رویاییهای جبهه اسلام با سران کفر، سه ـ هیچ به نفع جبهه اسلام تمام شده است.

کم نقشه نمی کشند و کم پول خرج نمی کنند و کم فسفر نمی سوزانند تا ضربه ای هر چند کوچک به اسلام بزنند، اما معلوم نیست چه خبر است که هر چه می کنند، سرکنگبینشان صفرا می فزاید و روغن بادامشان خشکی می نماید. بیچاره ها حق دارند، این گونه دست و پا بزنند. من هم جایشان بودم دیوانه می شدم.

اگر شامّه ما درست بو کرده باشد و خوب فهمیده است که این دوران، دوران ضربه خوردن اسلام نیست، بلکه دوران ضربه زدن جبهه اسلام به جبهه کفر است..

گویا خداوند بر آن است که دوران غربت مهدی را به سر آورد و قرار است یاران مهدی ـ علیه السلام ـ آخرین دوره های آمادگی برای ظهور را ببینند و تجهیزات لازم را دریافت کنند.

و پر روشن است که در جنگ کوتاه و ضربتی و آتشینی که در آن قرار است با هشت ماه، کلک سراسر جبهه کفر کنده شود، چه سربازان پر حرارت و پر غیظ و غضبی لازم است، و چه خشم و کینه ای باید نسبت به سران جبهه کفر داشته باشند. و شاید همین حرارت و غضب فوق العاده ی سربازان مهدی است که لرزه بر اندام دشمنان امام خواهد انداخت. این همان ترسی است که خدا وعده آن را داده است که مهدی را نه با شمشیر و جنگی طاقت فرسا، بلکه با ترسی که به دل دشمنانش خواهد انداخت پیروز خواهد کرد؛ این سخن امام صادق علیه السلام است که مهدی ما با ترس یاری خواهد شد " الْقَائِمُ مِنَّا مَنْصُورٌ بِالرُّعْب‏" [مستدرک الوسائل، ج 12، ص 335] ترسی که سراسر وجود دشمنان را خواهد گرفت، آنگاه که خشم  مهدی و یارانش را خواهند دید.

زبانه های این خشم را جرقه ای باید. و این روزها شاهدیم که سران کفر، کار و کاسبی خود را تعطیل کرده و کبریت به دست، شب و روز مشغول آتش بازی اند. و ان شاء الله روز زبانه کشیدن این آتش نزدیک باشد.

سران صهیونیسم و کفر و الحاد و طاغوتان این زمان هر چه در چنته دارند رو کنند که این روزها کاربری نقشه هایشان عوض شده است. بیچاره ها هر ضربه ای که می زنند، تبدیل به تیر و فشنگ می شود و خشابهای ما را پر می کند.

مصیبتها بسیار است، اما ته دلمان خوش و خرم است که گویا خبری در راه است.


منبع : دی نیوز ( برداشتی از وبلاگ چشم خدا )



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/6/27 توسط زینب بانو

 

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، مؤسسات هنری و فرهنگی مردمی در راستای پاسداشت سه دهه مجاهدت خاموش سردار «سیدمحمد باقرزاده» مراسمی تحت عنوان «آغازی بر یک ‌پایان» را روز 24 شهریور در کهف‌الشهدا برگزار خواهند کرد.

سردار باقرزاده در راستای قدردانی از برگزاری این مراسم، خطاب به برگزار کنندگان نامه‌ای نوشت؛ در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

برادران و دوستان عزیزم؛

از همه شما سپاسگزارم که این بنده کوچک خدا را مورد الطاف و محبت‌های خود قرار دادید. ولی من رضایت به این هم نداشتم. اکنون مجال نیست تا به گذشته برگردم اما فقط می‌توانم بگویم هنوز پیکر شهیدانی بر زمین جبهه‌ها مانده است. پس دعا کنید تا این راه ادامه یابد و ما دنباله رو همین راه باشیم.

همان گونه که گفتم راضی به این زحمات شما نیستم چرا که تا زمانی که هنوز شهیدی در گمنامی بر زمین مانده است و تا یاد ایشان نام‌آور است، آوردن نام جامانده‌ای مثل من، سخت بی راه است.

انتظار می‌رود در جمعه‌ای که در کهف حصین شهیدان جمع شده‌اید، مجلس‌تان را باز به نام شهیدان گمنام بلند آوازه کنید تا خدای شهیدان از همه ما راضی باشد؛ ان‌شاءالله

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین

سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده

..................................................................................................................

 

یادمان رفت ، خسته نباشید از ناسزا بهتر است

سلام سردار تفحص که 20 سال بعد از جنگ، پیکر پدرم را آوردی با همان سربند «یا زهرا» که خودم بر پیشانی اش بسته بودم. آن روز یادش به خیر! پدرم 4 تکه استخوان نبود. قد بلندی داشت. من تنها دخترش بودم. موی مادرم سفید نشده بود. آن روز بابا نشست زمین و سربند سرخ را روی پیشانی گذاشت و به من گفت: ببند! بستم و نشستم روی شانه هایش. عکسش هست! خواست نماز بخواند. پایین نیامدم. با من قامت بست. با من حمد خواند. با من رفت رکوع. با من رفت سجده که از دوشش آمدم پایین. می خواست برود سجده دوم که مهر نمازش را برداشتم! نگاهش کردم! نگاهم کرد؛ مهر را برایش گذاشتم. رفت سجده! طولانی تر از سجده قبل. آنقدر طولانی که باز هم بروم روی دوشش! «آرمیتا»یی بودم برای خود! عکسش هست! بابا نماز عصر را که خواند، رفت. پاییز بود. دل خدا سوخت. گذاشت تا خورشید با اشعه هایش از پشت پنجره نازم کند. اما دست پدر چیز دیگری بود، وقتی نوزاش می کرد سرم را. یا وقتی جوری رکوع می رفت که من از پشتش نیفتم. «4 ساله از روی دوش بابا»، هیچ کس نقاشی های مرا ندید. جنگ بود. دهه 60 بود. شهید باران بود. «علامتی که هم اکنون می شنیدیم»، همه اش نیمه کاره می گذاشت نقاشی هایم را. ازدحام گریه های مادر یادم هست! عکسش هست! ما زود بزرگ شدیم. حل می کردیم دعوای عروسک ها را. عکسش هست!


آقای باقرزاده! مردهایی هستند که با باران می آیند. «آن مرد با باران آمد»، اما تو آن مردی بودی که همیشه با «یاران» می آمدی. هر وقت تو را می دیدیم، حتما شهیدی در کار بود.

سردار! نماز آخری که پدرم در خانه خواند، موقع «اهدنا الصراط المستقیم»، ادایش را درآوردم! روی دوشش بودم! صاد صراط و سین مستقیم را همان طور تلفظ کردم که «آرمیتا». پدرم خندید، اما نمازش را نشکست! این نماز قبول نمی شد، دل من می شکست! خدا مهربان تر از آن است که با چند قطره اشک هنگام هر حمد و سوره ای، هر «اهدنا الصراط المستقیم»ی باطل کند نماز آدم را. خدا خودش شاهد است عصر نماز عصرهای 2 نفره را. دختری روی دوش پدری، که داشت اعزام می شد. از بس شهید باران بود زمان ما، خمینی وقت نکرد خانه ما بیاید. سن من از نقاشی کشیدن گذشته است. برای نشان دادن به «حضرت آقا» اما 2 تا عکس دارم؛ یکی من روی دوش بابا، یکی بابا در آغوش من!

سردار! از شهدایی که تفحص کرده ای، آمار نمی خواهیم. آمار دلت را به ما بده… و از روزهایی بگو که شهید روزی تان می شد از اعماق خاک.

من سربند سرخی دارم که رویش نوشته «یا زهرا». اگر برای مان باز هم شهید بیاوری، مال تو! داریم قبرستان می شویم رسما! گمانم این شهر چند وقت است رنگ شهید به خود ندیده، که چشم، چشم را نمی بیند! پدر من با 300 شهید آمد، اما هنوز مادری هست که جگرگوشه اش در نقطه صفر مرزی، همسایه باد و باران است. کاش باز هم نسخه تفحص بپیچانی برای شهر ما. من دلم «حسین حسین شعار ماست» می خواهد. ایستگاه صلواتی. تابوت. یک خداحافظی طولانی! و بعدش، یک دیدار طولانی تر! بعد از 20 سال، تماشای بابا یک دل سیر!

و هنگام وداع تو با بنیاد، یادمان رفت «خسته نباشید» از ناسزا بهتر است.....

 

منبع: دی نیوز ( برداشتی از وبلاگ قطعه26 )

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/6/26 توسط زینب بانو

 

پیام مهم ولی امر مسلمین در پی اهانت به ساحت نورانی رسول الله(صلّی الله علیه و آله و سلّم)
متهم اول در این جنایت صهیونیسم و امریکا است
  در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه ورزی صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
 
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون
 
ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند. پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.
 
اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید.
 
متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است.
سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
 
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره
سیدعلی خامنه ای
1391/6/23
منبع : رجانیوز


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/23 توسط زینب بانو

کلام راهگشای امام صادق(علیه‌السلام) با بیان شیوای امام سیّدعلی

عن الصادق علیه‌السّلام: «تجنّبوا المنی، فإنها تذهب بهجة ما خوّلتم، و تستصغرون بها مواهب اللّه جلّ و عزّ عندکم، و تعقبکم الحسرات فیما وهّمتم به أنفسکم»

« وقتی آرزوهای دور و دراز داشتید از آنچه دارید غفلت می‌کنید. نعمتها در چشم شما تحقیر و کوچک می‌شود. بعد هم که به آن آرزوها دست پیدا نکردید، آرزوهایی که نفستان را درباره آنها دچار توهم کرده بودید، آن وقت حسرت می‌خورید.»

المنی جمع منیه به معنی آرزوست. می‌فرماید اجتناب کنید از آرزوها. خب آرزو یک امر اختیاری نیست، قهری است. در دل خود چیزهایی می‌خواهد، چه اشیای مادی چه معنوی، می‌خواهد اینها را به‌دست آورد. آنچه در مقام عمل از آن نهی شده پروراندن آن است. این که آن را بپروراند به گونه‌ای که فضای قلب او را بگیرد. 

نکته دیگر اینکه مراد از منیه و آرزو، آرزوهای شخصی است. کما اینکه در امر دنیا هم همین طور است، دنیای شخصی شما و همینطور مسائل مادی. اما اگر آرزو کنید کشور را به مقام علمی و جایگاه رفیع در دنیا برسانید این چیز خوبی است. 

(در ادامه روایت می‌فرماید) فإنها تذهب البهجة... آن زیبایی و طراوتی که در داشته‌های شماست، آن را از شما می‌گیرد. وقتی آرزوهای دور و دراز داشتید از آنچه دارید غفلت می‌کنید. نعمتها در چشم شما تحقیر و کوچک می‌شود. بعد هم که به آن آرزوها دست پیدا نکردید، آرزوهایی که نفستان را درباره آنها دچار توهم کرده بودید، آن وقت حسرت می‌خورید. نگاه کنیم به نعمت‌هایی که خدای متعال به ما داده است. مثلاً شما می‌توانید غذا بخورید، می‌توانید هضم کنید، می‌توانید دفع کنید و... اینها خیلی نعم بزرگی است. در نفس کشیدن مشکل دارید؟ 

بعضی در همین‌ها مشکل دارند. وقتی نداشته باشی می‌فهمی چقدر اهمیت دارد. ما اصلاً اطلاع نداریم، به نعمت‌ها توجه نداریم. توجه کنیم به این نعمت‌ها و بر هر نعمتی شکری واجب. (حضرت آقا در این بخش از بیاناتشان توضیحات جالبی درباره نحوه حرکت انگشتانشان بعد از جانبازی بیان فرمودند که چطور مرحله به مرحله آنها را به حرکت در آورده‌اند و سپس به همین نعمت حرکت انگشتان و ارزش آن اشاره نمودند. ..)
(26/2/
91)

منبع : یالثّارات



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/23 توسط زینب بانو

 

 مولاجان! قسم به بقیع! قسم به فجر! قسم به اولین سپیده عدالت! که معجزه مهدی علیه السلام ، به وقوع خواهد پیوست و آستان کبریایی تو برای همیشه؛ در آغوش آرزومندان خواهد بود!

ما را بگیر دست، که از پا افتاده ایم  آقا! به حق تربت پنهان مادرت علیهاالسلام ! 

روزی از امام جعفر صادق علیه‌السلام س?ال کردند: روزگار خود را چگونه سپری می‌فرمایید؟

حضرت در جواب فرموند: عمر خویش را بر چهار پایه و رکن اساسی سپری می‌نمایم:

می‌دانم آنچه که روزی برای من مقدّر شده است، به من خواهد رسید و نصیب دیگری نمی‌گردد.

می‌دانم دارای وظائف و مسئولیت‌هایی هستم، که غیر از خودم کسی توان انجام آن‌ها را ندارد.

می‌دانم مرا مرگ در می‌یابد و ناگهان بدون خبر قبلی مرا می‌رباید؛ پس باید هر لحظه آماده مرگ باشم.

و می‌دانم خدای متعال بر تمام امور و حالات من آگاه و شاهد است و باید مواظب اعمال و حرکات خود باشم.

- مستدرک الوسائل، ج 12، ص 172، ح 15)

تبیان



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/6/23 توسط زینب بانو

سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به توهین به مقدسات مسلمانان، با صدور اطلاعیه‌ای، از مسلمانان جهان خواست خشم و انزجار خود را نسبت به طراحی ابلهانه و نفرت‌انگیز آمریکا اعلام کنند.

به گزارش جوان آنلاین، متن کامل اطلاعیه بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به اقدامات موهن علیه مسلمانان


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رژیم پلید ایالات متحده آمریکا در تلاش برای جبران حقارت ناشی از شکست‌های بزرگ و پی در پی از جبهه عظیم مسلمانان بیدار و بپاخاسته، در یک عقده‌گشایی، بار دیگر مقدسات اسلام را هدف قرار داده و در اقدامی شنیع، عواطف مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

این توطئه ضدانسانی به گونه ای ظریف طراحی شده بود تا علاوه بر توهین و تحقیر مسلمانان، یک جنگ قومی و مذهبی را در مصر انقلابی منجر گردد. لیکن جوانان غیور مصر و لیبی با تشخیص عامل اصلی این جنایت و هدف قرار دادن نمادهای رژیم پلید آمریکا، نشان دادند امت اسلام بیدار و هشیار است. شیطان بزرگ و دشمن اصلی را به خوبی شناخته و از مبارزه با این جنایتکار بزرگ بشریت به سوی عوامل دست چندم منحرف نمی‌شوند.

رژیم‌های منحوس و منفور آمریکا و اسراییل بدانند سقوط و فروپاشی آنها قطعی و قریب‌الوقوع بوده و اینگونه جسارت‌ها نه تنها نمی‌تواند از نابودی این حکومت‌های ظالم و مستکبر جلوگیری کند بلکه این حماقت‌ها زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم جهان نسبت به حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم خواهد کرد و مظلومان عالم را که در پی انتقام از این دُول جنایتکارند، زیر پرچم به اهتزاز درآمده اسلام گرد آورده و منسجم می‌نماید.

ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت قدسی حضرت ولی عصر علیه السلام و نایب ایشان، امام خامنه‌ای عزیز و عموم مسلمانان جهان، از همه مسلمانان و آزاداندیشان عالم بویژه مومنان غیور ایران اسلامی می‌خواهیم به هرنحو ممکن مراتب خشم و انزجار خود را نسبت به این طراحی ابلهانه و نفرت برانگیز رژیم آمریکا اعلام داشته و از هیچ اقدام مشروع برای افشای این ابرجنایتکار جهانی فروگذار نکنند.

از خدای متعال می‌خواهیم قدم‌های ما را در دفاع از کیان اسلام و حیثیت امت واحده اسلامی استوار بدارد و ظهور منجی ما را نزدیک‌تر گرداند.

اللهم عجل لولیک الفرج

سازمان بسیج مستضعفین



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/22 توسط زینب بانو

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد

« از ملت عزیر ایران که مقدمات این اجلاس را برپا کردند و فرهنگ بالای خود و میهمان نوازی خود را نشان دادند صمیمانه تشکر می‌کنم؛ بخصوص از مردم تهران که در این چند روز همکاری بسیار صمیمانه‌ای را ارائه دادند. از همه شما همکاران عزیز که در مذاکرات دو جانبه درباره زلزله دوجانبه با ملت‌ ایران همدردی کردند نیز تشکر می‌کنم.»

این سخنان پایانی رئیس جمهورِ عزیز و مردمی جناب آقای احمدی نژاد بود که در اجلاس نم بیان داشت

رئیس جمهورِ گرامی !

ما ملّتِ ایران نیز از شما و همکارانِ شما  و همچنین مجریان و دست اندرکارانِ این رویداد عظیمِ ملّی متشکریم و به شما خسته نباشید میگوئیم و از خداوند , برایتان  در تمامیِ عرصه های داخلی و خارجی در زیرِ پرچمِ پر افتخارِ ایرانِ اسلامی و ولیِّ فقیه ,آرزوی موفقیّت روزافزون و سلامتی را خواستاریم .

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/6/12 توسط زینب بانو
<      1   2   3      >
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}