سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

 

مسئله بسیار مهم و در عین حال دردآور جامعه بشری یعنی فلسطین، بخش مهمی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سران و مقامات کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بود.

حضرت امام خامنه ای با اشاره به توطئه وحشتناک غربی ها با سردمداری انگلیس در غصب یک کشور مستقل و دارای شناسنامه ی روشن تاریخی بنام فلسطین و جنایات سران سیاسی و نظامی رژیم غاصب صهیونیست، در مدت بیش از شصت و پنجسال افزودند: رژیم صهیونیستی که با به راه انداختن جنگهای فاجعه بار و کشتار مردم و اشغال سرزمینهای عربی و سازماندهی تروریسم دولتی در منطقه و جهان، دهها سال ترور و جنگ و شرارت به راه انداخته، ملت فلسطین را که برای احقاق حق خود به پا خاسته و مبارزه میکنند، تروریست مینامد و شبکه ی رسانه های متعلق به صهیونیزم و بسیاری از رسانه های غربی و مزدور نیز این دروغ بزرگ را تکرار میکنند و سردمداران سیاسی مدّعی حقوق بشر هم با بستن چشمان خود بر این همه جنایت، از آن رژیم فاجعه آفرین حمایت کرده و در نقش وکیل مدافع آن ظاهر میشوند.

ایشان با تاکید بر اینکه همه ی راه هائی که غربیها و وابستگان آنها برای «حل مسأله ی فلسطین» پیشنهاد کرده و پیموده اند، غلط و ناموفق بوده است و در آینده نیز چنین خواهد بود، باردیگر به راه حل عادلانه و کاملاً دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند و گفتند: بر اساس این راه حل، همه ی فلسطینی ها، چه ساکنان کنونی آن و چه کسانی که به کشورهای دیگر رانده شده و هویت فلسطینی خود را حفظ کرده اند، اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی در یک همه پرسی عمومی با نظارتی دقیق و اطمینان بخش، شرکت و ساختار نظام سیاسی این کشور را انتخاب خواهند کردو در چنین شرایطی است که صلح برقرار خواهدشد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه پندی خیرخواهانه را به سیاستمداران آمریکائی که همواره مدافع رژیم صهیونیستی هستند، دادند: این رژیم تاکنون برای شما دردسرهای و هزینه های بیشمار داشته است و چهره ی شما را در میان ملتهای منطقه، منفور و شما را در چشم آنان شریک جنایات صهیونیستهای غاصب معرفی کرده است؛ بیائید به پیشنهاد جمهوری اسلامی درباره ی همه پرسی بیندیشید، و با تصمیمی شجاعانه خود را از گره ناگشودنی کنونی نجات دهید. بیشک مردم منطقه و همه ی آزاداندیشان گیتی از این اقدام، استقبال خواهند کرد.

منبع : سایت جبهه پایداری



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/6/10 توسط زینب بانو
خاطره رهبرانقلاب از حضور در اجلاس غیرمتعهدها

من در زمان ریاست جمهورى، در کنفرانس غیر متعهّدها در زیمباوه شرکت کردم.

کنفرانس غیر متعهّدها عمدتاً در اختیار چپ‌ها بود.

البته دولتهاى متمایل به غرب و امریکا هم در آن‌جا بودند؛ اما کارگردان عمده، یکى رابرت موگابه و دیگرى فیدل کاسترو بود - که اینها چپ بودند - بقیه رؤساى جمهورِ چپ دنیا هم که طرفدار شوروى بودند، حضور داشتند و عمده کارگردانى در دست اینها بود.

من رفتم در آن‌جا سخنرانى کردم.

سخنرانى من صددرصد ضدّ امریکایى و ضدّ استکبارى بود.

حقایق انقلاب، حقایق کشور، جرایم امریکا، جرایم علیه ملت ایران، مسائل مربوط به جنگ تحمیلى و امثال اینها را گفتم.

بعد با همان صراحت و شدّت، به تجاوز شوروى به افغانستان حمله کردم.

اینها مبهوت مانده بودند! یکى از همان رؤساى جمهور چپ به من گفت، تنها غیر متعهّد در این کنفرانس، ایران است.

ببینید؛ نظام اسلامى در ابعاد جهانى، این‌طور اهمیت و جلوه پیدا مى‌کند و حتّى دشمنانش مجبور مى‌شوند به آن احترام کنند.

 یکی از روزنامه‌های آن دوران نوشت: " هنگام ورود رئیس جمهور اسلامی ایران حاضران در سالن به شدت برای ایشان ابراز احساسات کرده و با کف زدن‌های ممتد از رئیس جمهور اسلامی ایران استقبال کردند."

منبع : رجانیوز



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/8 توسط زینب بانو

خانواده های شهدای هسته ای گل سرسبدِ  اجلاسِ تهران

حضور خانواده های شهیدان هسته ای غافلگیر کننده ترین اتفاق روز سوم اجلاس عدم تعهد در تهران بود. خانواده این شهیدان در نشست خبری کوتاهی در مجل اجلاس شرکت کردند و سپس به در محوطه جام جم اتومبیل های آسیب دیده این شهیدان را گلباران کردند .

و ستاره های کوچکعلیرضا و آرمیتا در اجلاس غیرمتعهدها

وقتی آرمیتا در بین صدها خبرنگار قرار گرفت با رفتار‌های شیطنت آمیزو کودکانه‌اش مورد توجه عکاسان واقع شد، همه آنها می‌خواستند بدانند این کودک پنج ساله که در سه سالگی شاهد شهادت پدرش بوده چه می‌خواهد بگوید!
آرمیتا با لحنی شیرین تروریست‌ها و حامیانشان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید: این آرمیتاست ، دختر یکی از هزاران شهید ایرانی ، زنده و ایستاده‌ایم پای خون‌شان، برای ایران و برای آرمانشان؛ دستان پلیدی که خون پاک پدرم را ریختند بدانند نفرین شدگان و بدنامان تاریخ‌اند.
بعداز این اظهارات کوبنده که به دوزبان فارسی و انگلیسی توسط فرزند شهید رضایی نژاد قرائت شد، خبرنگاران حاضردر نشست که تحت تأثیر این سخنان قرار گرفته بودند به پا خواسته و آرمیتای کوچک را تشویق کردند.
 
در این لحظه "ابوشادی " نماینده شورای خارجی و نماینده سابق مصر در آژانس انرژی اتمی که به شدت تحت تأثیر سخنان آرمیتا قرار گرفته بود ، به سمت جایگاه رفت و با اهدای شاخه‌ گل‌هایی به فرزندان شهدای هسته‌ای ، آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن، ابراز احساسات کرد.

منبع : رجانیوز



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/6/8 توسط زینب بانو
<      1   2   3      
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}