سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست

مهندس عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مصاحبه جناب آقای دکتر روحانی به صورت همزمان به زبان‌های عربی، انگلیسی و اسپانیائی از شبکه‌های تلویزیونی برون مرزی رسانه ملی برای مخاطبان جهانی پخش شد.  
 
رئیس رسانه ملی این مصاحبه را نشان از هوشمندی و درایت رئیس جمهور منتخب در برجسته‌سازی قدرت ملت ایران و منفعل کردن دشمنان آنان دانست و افزود :

قانونمندی رئیس جمهور منتخب و احترام به وظایف سایر قوا از برجستگی‌های دیگر این مصاحبه بود. 




برچسب‌ها: خبری
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

سؤال خبرنگار ایرنااز حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری: مهمترین اقدام اقتصادی شما برای رفع تورم در کوتاه‌مدت چیست؟ پروژه مسکن مهر و یارانه‌ها را به چه شکلی ادامه می‌دهید؟

راه حل اساسی اقتصاد رونق تولید است و هدایت پس اندازهای مردم و نقدینگی بهسمت تولید چراکه پس انداز نسبتش خوب است لذا باید هدایت کنیم. بانک‌ها باید به صورت بنگاه‌هایی که باید بتوانند سرمایه لازم برای تولید را مهیا کنند آماده شوند. تحرکاتی باید در بانک‌ها بوجود بیاید و مشوق‌های تولید اولین قدم است. ظرفیت‌های خالی امروز تولید را پر می‌کنیم. سرمایه و بهره‌وری م‌تواند حرکت بوجود بیاورد که منجر به بهبود فضا و رونق تولید شود.

مقصودم از تولید تنها صنعت و کشاورزی نیست بلکه توریسم هم از همین مسائل اشتغال‌زاست. اصل مسکن باید تکمیل شود. اشکالاتی دارد که باید مرتفع شود. بعضی جاها به صورت خوابگاه درآمده که باید به صورت شهرک دربیاید. یارانه نقدی ادامه خواهد یافت. از فردا مصمم هستم کمیته‌ اقتصادی مشترکی دوستان من و مجلس تشکیل شود برای ادامه این کار

سؤال خبرنگار ایسنا: نماد شما کلید بود. اولین قفلی که باز می‌کنید، چه خواهد بود؟ 

اولین قفل باز شد. اولین مسئله مسئله سرمایه اجتماعی بود که مهمترین سرمایه است که ارتقا یافت با حضور و مشارکت مردم و این شادمانی سراسری نشان داد که با اعتماد مردم مشارکت مردم و نشاط مردم، ایران باز هم برترین هست.

سؤال خبرنگار عصر اقتصاد: در زمینه تصمیم‌گیری‌های اقتصادی تغییراتی خواهید داشت؟ 

قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار حتما اجرا خواهد شد. وظیفه دولت است . اصل 44 به دقت و خوبی اجرا نشده که باید دقیقا اجرا شود. رهبری معظم انقلاب این قانون را انقلاب اقتصادی نامیدند. باید تلاش کنیم به هدف مقام معظم رهبری دست پیدا کنیم.

هر جایی اگر نظر خاصی دارد دولت، حتما به صورت لایحه تقدیم مجلس خواهد کرد. مطمئنم نمایندگان عزیز مجلس هم با دولت آینده همکاری خواهند کرد.

اصل سازمان برنامه را احیا می‌کنیم. باید در مقام عمل، قدم به قدم برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/13920311141932182613123.jpg

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در دوره یازدهم،  با حضور ‌رسانه‌های داخلی و خارجی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

سؤال خبرنگار ان‌بی‌سی آمریکا: آمریکا می‌خواهد وارد مذاکرات مستقیم شوند، شما می‌پذیرید؟

رابطه ایران با آمریکا مسئله پیچیده و دشواری است ساده نیست.زخم کهنه‌ای وجود دارد که باید درمان شود. دنبال افزایش تنش نخواهیم بود.

عقل سلیم هم حکم می ‌کند دولت و کشور به فکر آینده باشند و ترمیم گذشته.هرگونه سخن گفتن با آمریکاباید بر مبنای منافع و احترام متقابل و از موضع برابر باشد

اما آمریکا باید تصریح کنند که در امور داخلی ایران هرگز مداخله نخواهند کرد

ثانیا تمام حقوق حقه ایران مانند هسته‌ای را به رسمیت بشناسند و سیاست‌های یکجانبه‌گرایی و زورمدارانه نسبت به ایران را کنار بگذارند

در این شرایط زمینه متفاوت می‌شود اما همه باید بدانند که دولت آینده از حقوق حقه ملت ایران هرگز کوتاه نخواهد آمد.

آماده‌ایم تنش‌ها کاهش یابد.




برچسب‌ها: خبری
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:

لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل در اجرای ماده 137 آئین‌نامه داخلی مجلس در صحن علنی امروز اعلام وصول شد.

همچنین باید گفت این لایحه شامل تمام زنان است.

وی با بیان اینکه به نظر بنده این امر می تواند باعث شود تا زنان به نقش اصلی خود یعنی مادری بیشتر توجه کنند در واقع زنان باید ساعت کاریشان با مردان متفاوت باشد، ادامه داد: 

خوشبختانه در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی طرح کاهش ساعت کاری زنان شاغل اعلام وصول شد که این امر بسیار قابل اهمیت است.




برچسب‌ها: بانو نیوز
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو
افسران - پوستر / ما ایستاده ایم...

البته پیروزى بزرگ، هم شکر دارد و هم پرهیز از خطر. بعد از همه پیروزیها، یک احتمال خطر وجود دارد. ملت ایران که در این حادثه پیروز شده است، باید خدا را شکر کند.

احتمال خطر چیست؟

احتمال خطر این است که یک وقت خداى نکرده بعضى از افراد، کوتاهیهایى در رفتارشان نشان دهند، نسبت به دیگران بگومگوهایى بین مردم انجام گیرد.

هم شما آقایان و خانمهاى محترمى که نمایندگان مردمید و جزو برگزیدگان ملت هستید، نگذارید، و هم آحاد مردم نگذارند که دشمن خوشحال شود.
 
دشمن منتظر است که بین شما بگومگو باشد.

دشمن منتظر است که صفوف متّحد شما به هم بخورد. دشمن منتظر است که نمایش رأى سى میلیونى را - که نمایش اتّحاد ملت ایران در دفاع از نظام اسلامى است - به یک دعوا و تنازع و تنافس و بگومگو تبدیل کند و این شیرینى را از شما بگیرد.

نگذارید. این‌جا، جاى هوشیارى شماست. همه نامزدها متعلّق به نظام اسلامى هستند؛ همه از نظام اسلامى دفاع کردند؛ همه براى نظام اسلامى و براى خطوط اصلى آن و آنچه که جزو بیّنات انقلاب است، شعار دادند.

بنابراین، حرکت متّحدى به نفع نظام اسلامى اتّفاق افتاده است.

باید هوشیار بود؛


هیچ کس مطلق نیست، هیچ کس کامل نیست؛ تفاضلها هم خیلى زیاد نیست.

آنچه براى من مهمّ است، این قضیه است که همه ملت احساس کنند که در این آزمایش شریکند.

بحمداللَّه خداوند متعال این دعا را مستجاب کرد، این آرزو را برآورده نمود و این هدیه را به ملت ایران داد.

ما اگر تا آخر عمرمان هم شکر کنیم، کم است.

(7/3/76)





برچسب‌ها: فصل الخطاب
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

غلام‌علی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در سخنانی، گفت:

خداوند متعال را شکر می‌کنم که چنین توفیقی نصیب ملت ایران کرد که پیروز میدان انتخابات شدند.

همچنین در این زمینه باید به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به‌دلیل اینکه توانست اعتماد ملت را با موفقیت جلب کند تبریک می‌گویم.

ملت ایران ملتی بافرهنگ و بافضیلت است و همچنین دارای هوشمندی و بصیرت اجتماعی و سیاسی است.

"جمهوری اسلامی اهل تقلب نیست" و مردم ثابت کردند که به این موضوع اعتقاد دارند.

مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود در مشهد مقدس رئیس جمهور آینده را به حفظ توانایی‌ها و مزیت‌های دولت گذشته و پرهیز از مشکلات خواندند که با نگاهی به گذشته ما رئیس جمهور منتخب را به مقابله با اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی و وادادگی فرهنگی دعوت می‌کنیم.

ما رئیس جمهور آینده را دعوت می کنیم به اینکه مراقب باشد در دولت آینده به مخالفان حکومت دینی و معاندان و نظریه‌پردازان مخالف نظام اسلامی میدان عمل داده نشود.

نمایندگان مجلس امیدوارند که در دولت آقای روحانی امید به جامعه و تدبیر در رفتار دولت حکم‌فرما شود و با شروع کار دولت جدید فصل جدیدی در انقلاب پدید آید. اطمینان داشته باشید که در این مسیر ما با شما همراه، همدل و همکار خواهیم بود.




برچسب‌ها: اجتماعی
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با صابرنیوز ضمن تبریک این حماسه برزگ به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور و نیز آرزوی موفقیت برای منتخب مردم اظهار داشت:

مهمترین پیام و دستاورد این پیروزی محاکمه فتنه گران در دادگاه وجدان بیدار مردم بود.

همان هایی که انتخابات 88 را تقلب خواندند و برای نظام و کشور هزینه آفریند. مردم با حضور خود یکبار دیگر از قوه محترم قضاییه خواستند تا سران فتنه را محاکمه کنند.

انشاء الله رئیس جمهور منتخب مردم  با استفاده از همه ظرفیتهای جامعه،  راه و رسم مقاومت و پایداری را درمقابل زیاده خواهان بین المللی ادامه دهد.

این پیروزی بزرگ به برکت نظام اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است

حماسه 24 خردادماه یک بار دیگر ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران بی نظیرترین نظام مردم سالاری در جهان، آن هم با مبانی دین مبین اسلام است.





برچسب‌ها: بانونیوز
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس حضرت آیت‌الله علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد

در جمع خبرنگاران به سؤالات آنان پیرامون گفتمان اعتدال،‌ مشارکت مردم و خلق حماسه سیاسی و دیگر سؤالات پاسخ داد:
مسئله انتخابات در واقع فتح‌الفتوحی در سال حماسه سیاسی و در مقابل دشمنان بود.

قطعا هر قدرتی که حاکم شود خوب است چرا که ما فقط نمی‌خواهیم جریان نااهل و وابسته به بیگانگان روی کار آید
 

حلاوت بالاتر این انتخابات انسانیت و انصاف و مروتی بود که رقبای کاندیدای منتخب داشتند و کوچکترین اما و اشکالی روی انتخابات نگذاشتند و حتی دیدیم که پیروزی را بر رقیب خود تبریک گفتند.


این عمل آنها صورت یک آئینه‌ای شد برای کسانی که فساد و فتنه 88 را راه‌انداختند و به طرف دشمن رفتند و دست به دست دشمن دادند؛ آنها با ناجوانمردی، شیرینی و حلاوت مشارکت قریب به 80 درصدی را به کام ملت تلخ کردند. در حالی که انسانیت و انصاف کاندیداهای این دوره در واقع آئینه‌ای بود که فساد آن افراد را به ما نمایش داد.


آقای روحانی در تمام صحبت‌ها و مناظره‌های خود معتدل بود که در کشور تندروی‌هایی وجود دارد که برای مردم مشکلاتی به وجود آورده بنابراین باید جلوی این تندروی‌ها را گرفته و اعتدال را حاکم کنیم. مردم هم به طبع اینکه به دنبال حل مشکل خود بودند به گفتمان وی رای دادند.


اما اینکه ما چه هستیم و بنده و امثال بنده در مقابل آنها تسلیم گفتمان اعتدال هستیم یا خیر، باید بگویم که اگر این گفتمان در حوزه یک روش و راهکار اجرایی برای توسعه اصول انقلاب اسلامی باشد قطعا روش و تجربه‌ای تازه است و میدان برای اجرایی کردن آن باز خواهد بود. اما اگر اعتدال به عنوان نقطه مقابل استکبارستیزی قرار گیرد این با اصل انقلاب منافات دارد و ما هیچ مدیریتی که با اصل انقلاب منافات داشته باشد را تحمل نخواهیم کرد.


ما نمی‌توانیم از سرمایه‌گذاری خون‌هایی که داده‌ایم صرف‌نظر کنیم. اصل استکبارستیزی اصل انقلاب و از اصول امام (ره) است؛ پای همین اصل هشت سال در دفاع مقدس مبارزه کردیم و بعد از امام نیز بزرگترین قدرت مدیریت و بزرگترین عظمت رهبری ما این است که در 24 سال پس از امام این اصل استکبارستیزی را مقام معظم رهبری با همان قدرت حفظ کرده‌ است تا اینکه استکبار را مستاصل و بیچاره کردند.


کجای دنیاست که امروز مرگ بر آمریکا نگوید.


قطعا اصل اعتدال به عنوان یک راهکار و اصل برای توسعه استکبارستیزی باید مطرح شود. این واقعیتی است که باید برای مردم ما مشخص شود.

مطالبه مردم در این دوره مطالبه معیشت بود و از طرفی جریان مدیریتی کشور را مقصر می‌دانستند. بنابراین به این نتیجه رسیدند که آقای روحانی با گفتمان اعتدال می‌تواند مشکلات را حل کند. پس او را انتخاب کردند




برچسب‌ها: دین و سیاست
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/3/27 توسط زینب بانو

محسن رضایی دبیر تشخیص مجمع مصلحت نظام

با صدور پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.


بسمه تعالی

حسبنالله ونعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

ملت شریف و عزیز ایران

حماسه باشکوهی که خلق کردید بار دیگر جان تازه ای به مردم سالاری دینی داد. اینجانب این حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و شما ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم و به تشخیص و تصمیم شما احترام می‌گذارم.

به جناب آقای حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق ایشان را در عبور از مشکلات امروز و رسیدن به آینده ای درخشان برای کشور خواستارم. از مردم شریف کشور از ارس تا اروند، از البرز تا زاگرس پر افتخار هم به خاطر حمایت از این سرباز همیشگی خود تقدیر و تشکر می‌کنم و با توجه به درخواستهای مکرر مردمی برای ارایه برنامه‌هایم به دولت آینده باید ابراز کنم که از هیچ کوششی برای نمایندگی شما در رفع تنگناهای زندگیتان فرو گذاری نخواهم کرد.

اما چند جمله از سر اخلاص با رییس جمهور آینده جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی:

از آنجایی که طی یک سال گذشته بیش از 300 شهرستان، شهر و روستا و بیش از 40 دانشگاه را از نزدیک سرکشی کردم و مهمان سفره‌های پر مهر مردم کشور بوده و با آنها نان و نمک خورده‌‌ام و شادیها و درد‌ها و غم‌های آنها را از نزدیک درک کرده ام، حال لازم می‌دانم از سر تکلیف و امانت چند نکته را به حضورتان انتقال دهم.

1 ـ اقوام ستون‌های مستحکم فرهنگ و معرفت ایرانی ـ اسلامی‌اند که امروز نیاز به توجه و بازشناخت نقش آنان زیر آسمان فرهنگ ایران بزرگ به عینه دیده می‌شود، لر، کرد، عرب، آذری، ترکمن، بلوچ، گیلک، مازنی و . . . همه و همه یعنی ایران مقتدر، این اقتدار از نفی نگاه‌های سخیف تا تعریف سهم آنها در اداره کشور یک امر ضروری است.

2 ـ مردم شریف، ولایتمدار و عاشق ایران در پاره ای از مشکلات که ناشی از سوء مدیریت در رسیدگی به مسایل اقتصادی آنهاست بعضا روزهای سختی را در زندگی خود تجربه می‌کنند، «فقر، بیکاری و گرانی » باید از چهره ایران زدوده شود و یک زندگی در شأن مردم ایران برای آنها فراهم آید.

3 ـ سرمایه‌های انسانی و نخبگان بی بدیل کشور در جهاتی پشت درب بی تدبیری مانده اند، باید قیود حضور این سرمایه‌ها را در مشارکت برای آبادانی کشور برداشت، امروز دختران و پسران ما با سطح تحصیلات بالا باید توان خود را در پیشرفت کشور به کار بگیرند و این راهگشایی نیاز به برنامه دارد.

4 ـ خواهران و برادران، کشاورزان، کارمندان، هنرمندان و فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، بازنشستگان و . . . بعضا با تنگی معیشت مواجه‌اند و رفع مشکلات آنها نیاز به برنامه، تدبیر و تلاش مجاهدانه دارد.

5 ـ فراهم کردن محیط کسب و کار و حمایت جدی از کارآفرینی کلید عبور از مشکلات اقتصادی کشور است.
 
درک درست شرایط امروز ایران به ویژه از سوی دولتمردان، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران امری اجتناب ناپذیر و عدم شناخت دقیق وضعیت کنونی، موجب تحمیل هزینه‌های جبران ناپذیر و هدر دادن فرصت‌های بزرگ فراروی ملت عزیز ایران است.

به نظر بنده کشور امروز نیاز به دولتی فراگیر برای تحقق جهاد اقتصادی و رفع تنگاهای مردم دارد. این مردم دولتی شایسته شأن خود با تدبیر، اقتدار، شجاعت، صداقت و توان اجرایی و عملیاتی بالا در اداره امور کشور دارند که بتواند با بهره‌گیری از تمام توان کشور آرامش را به خانه‌ها بازگرداند.

بنده ضمن تقدیر و تشکر از حماسه سیاسی مردم ایران از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت کرده و امروز باز هم خود را در صف اول خیزش همدلانه و اخلاق محور برای دفاع از حقوق مردم و پیشرفت ایران بزرگ اسلامی و ملت سرافرازمان می‌دانم.

برای سرباز این مرز و بوم جهاد هیچ وقت به پایان نمی‌رسد. از درگاه حضرت حق سربلندی ملت ایران، مقام معظم رهبری و حضرتعالی را در خدمت به آحاد مردم جامعه خواهانم.

محسن رضایی




برچسب‌ها: خبری
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/3/26 توسط زینب بانو

 

 

تلاش آقای رئیس جمهور منتخب

برای تطهیر سردمدارانِ فتنه 88

 

http://www.kavoshpress.ir/media/2013/05/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B7%D9%87%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-88.jpg

 

اول

باید به این سوال اساسی پاسخ دهند که آیا روند برگزاری یا دولت برگزار کننده انتخابات سال 88 تفاوتی با سال 92 کرده است

http://rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/01%20esfand/13/0008474.jpg

دقیقا از همان ساز و کار انتخاباتی که 4 سال قبل آنها مدعی تقلب 11 میلیونی در انتخابات شدند، حامیان آنها امروز توانسته اند بار دیگر در یک ساز و کار دموکراتیک و قانونمدارانه، قدرت را به دست گیرند

............................................................................................

زمانی که کاندیدای مورد نظرشان توسط ملت انتخاب شود،‌ با ذوق زدگی هر چه تمام آن را "دموکرات ترین انتخابات دنیا" می دانند و اگر فردی غیر از آن کسی که مورد نظر آنها باشد توسط مردم انتخاب شود، در آن انتخابات تقلب شده و باید با حضور در کف خیابان ها به آشوب و کودتا علیه اراده ملت دست زد؟

abed (2 of 6).jpg


باور کنید همه از این رویداد خوشحالیم

رئیس جمهورِ منتخب , رئیس جمهور همه ی آحادِ ملّت است




برچسب‌ها: اجتماعی
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/3/26 توسط زینب بانو
<      1   2   3   4   5   >>   >
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}