سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج دُرّة الصّدف
 
«زنِ بسیجى ، عاشقِ استقلال ملى، غرور ملى و با افتخارات ملى در تأمین منافع ملى ست
افسران - پاسخ امام(ره) به آنهایی که اولویت را به جای آرمان‌های انقلاب اقتصاد و رفاه مردم فرض می کنند



برچسب‌ها: هنر
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو
افسران - هیچ کس منزل نیست ...همراه رهبر

« توصیه‌ام به شما برادران عزیز این است که هر جا هستید، هر کارى که احساس مى‌کنید انقلاب بدان نیاز دارد، آن را انجام بدهید. انقلاب به کار آدمهاى کارآمد و صادق نیاز دارد. صدق و اخلاص، شرط اول است. اگر ما در کسى صدق و اخلاص نبینیم، خیلى احتمال دارد که کار او هم به درد نخورد و یا در مواقعى مشکل درست کند.»


« انسانى که صدق و اخلاص ندارد، ولى کارایى دارد، مثل ماشینى مى‌ماند که اگر مراقبش نبودند و یک پیچ آن اشکال پیدا کرد، گاهى مى‌بینید که ضربه‌یى هم به آدم مى‌زند. کارایى انسانى به این است که هر فردى، از روى اخلاص و صدق و نیت صحیح، کارى را که به عهده‌اش است، انجام دهد تا انسان تلقى شود و ماشین نباشد.»





برچسب‌ها: فصل الخطاب
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو


http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/03/23/IMG18312168.jpg




برچسب‌ها: هنر
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو

دکتر محمود احمدی‌نژاد در این پیام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در عرصه انتخابات اظهار امیدواری کرد؛ فردا آن‌چهاحمدی‌نژاد: به هوشمندی و ایمان ملت باور دارم خیر و صلاح انسان‌ها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است، رقم بخورد و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

اللّهم عجّل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت بزرگ و بزرگوار

ماه پربرکت شعبان، ماه دعا و نزول رحمت الهی و میلاد حضرت سید الشهدا(علیه السّلام) و فرزند گرامی‌اش حضرت امام سجاد(علیه السّلام) و برادر برومندش حضرت ابوالفضل(علیه السّلام) و پیشاپیش عید عظیم نیمه شعبان، سرود رهایی کامل انسان‌ها و بشارت استقرار سراسری توحید و عدالت و عشق را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امروز و در پس فراز و نشیب هزاران ساله، آرمان‌های بلند و تاریخی ملت ایران برای ساختن جامعه انسانی، سعادتمند و سرشار از زیبایی و ارزش‌های الهی و انسانی به رهبری انسان کامل و تجلی همه عشق و امید، امام عصر (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)، به آرمان همه ملت های مستقل و آزادی‌خواه تبدیل شده است. فردای درخشان را اندیشه‌ها و دست‌های پاکان و موحدان رقم خواهد زد.

البته همواره در این راه پرفروغ و حرکت تاریخ ساز موانعی توسط بدخواهان و شیاطین ساخته و پرداخته شده و می‌شود، لیکن شما ملت عزیز با درایت و هوشمندی آن‌ها را پشت سرگذاشته و می‌گذارید و همچون همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و خواهید نمود. آینده پرشکوه از آن شماست.

اینک و به دنبال یک دوره هشت ساله پرتلاش با دستاوردهای افتخارآمیز و ماندگار، روز 24 خرداد روز تصمیم برای آغاز دورانی جدید است.

اینجانب به هوشمندی و ایمان شما باور دارم و معتقدم شما مردم فهمیم خود می‌دانید که چگونه تصمیم بگیرید و چگونه برگزینید.

امیدوارم فردا آن‌چه خیر و صلاح انسان‌ها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است رقم بخورد و و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.

خادم ملت ایران محمود احمدی‌نژاد

1392/3/23 » منتخب نیوز




برچسب‌ها: خبری
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو
افسران - غزل امام خامنه ای در وصف امام عصر (عج)


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو
افسران - نگاه شهیدان به انتخاب شماست . . .



برچسب‌ها: هنر
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو

http://rajanews.com/Files_Upload/93109.jpghttp://rajanews.com/Files_Upload/93288.jpg  

صدیقه سالاریان مادر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه در دوران جنگ شعار بسیجی می‌جنگد، می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد، سر می‌دادند، گفت:

 

همه می‌دانیم که جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نبوده و جنگ شرف، ایمان و آزادگی بوده است.


کسانی که دم از سازش می‌زنند، همچون ما از طبقه سوم نیستند و چیزی را از دست نداده‌اند. ما برای انرژی هسته‌ای بالاترین بها را که خون فرزندانمان بود، پرداختیم.

مادر احمدی‌روشن بابیان اینکه زمانی که خبر شهادت مصطفی که تک‌پسر من بود و من وابستگی شدیدی به او داشتم را به من دادند، به خاظر نظام و رهبر انقلاب خم به ابرو نیاوردم، گفت: همه می‌دانند که ما تا پیروزی نهایی راهی نداریم و اکنون در پشت خیمه دشمن هستیم، اگر برگردیم و پشت به دشمن کنیم، به خون شهدا خیانت کردیم.

وی با انتقاد از کسانی که گفتند اگر در سانتریفیوژ‌های ما گاز به جریان بیفتد، زندگی مختل می‌شود، تاکید کرد: ما هزینه‌ای که باید می‌پرداختیم را پرداختیم و حالا که در نزدیکی پیروزی هستیم، نباید عقب بنشینیم. مگر ما از جانمان باارزش‌تر چیزی داشته‌ایم که بدهیم.

سالاریان با بیان اینکه ما بنا به گفته مقام معظم رهبری به کسی رای می‌دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را ادامه دهد و پیرو رهبری باشد، گفت: هیچکدام از ما به خاطر مال دنیا و زندگی خوب انقلاب نکردیم. ما به دنبال سازش نیستیم.

وی از مردم خواست که ‌صورت گسترده در انتخابات فردی را انتخاب کنند که اصلح باشد و به تفکر مقام معظم رهبری نزدیک‌تر باشد و آزادی‌‌ را بر نان‌ ترجیح دهد.

ما تا آخرین قطره خون پیرو حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

رجا نیوز




برچسب‌ها: صالحه بانو
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/23 توسط زینب بانو

« ممکن است بعضیها نخواهند از نظام جمهورى اسلامى

حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند،

آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى.

همه باید بیایند پاى صندوقهاى رأى »


« همواره باید شنبه‌ی پس‌از انتخابات،

روز مهربانی و بردباری باشد.

چه طرفداران نامزد منتخب و

چه هواداران دیگر نامزدهای محترم،‌

از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند.»

 





برچسب‌ها: اخلاق و معرفت
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/22 توسط زینب بانو

فرق است بین آن کسى که در میان هلهله و تحسین یاران و همراهان و به امید فتح و پیروزى وارد میدان میشود میجنگد و بعد شهید میشود و به خاک هلاک مى‌افتد - که البتّه اجر بسیار بالایى دارد - و بین آن جماعتى که در یک دنیاى تاریک و ظلمانى، در هنگامى که همه‌ى سرجنبانان بزرگ دنیاى اسلام از همراهى با آنها سر باز میزنند بلکه آنها را بر این اقدام ملامت هم میکنند، امید یارى از هیچ‌کس نیست، کسى مثل عبدالله‌بن‌عباس آنها را منع میکند، کسى مثل عبدالله‌بن‌جعفر آنها را منع میکند، یاران و مخلصان و علاقه‌مندان در کوفه از همراهى با او سر باز میزنند، تنهاى تنها، فقط با تعداد معدودى از یاران مخلص، و با خانواده - با همسر، با خواهر، با خواهرزاده‌ها، با برادرزاده‌ها، با جوانان، با فرزند شش ماهه - وارد میدان میشود. این یک حادثه‌ى عجیبى است؛ یک منظره‌ى پرشکوهى است در تاریخ که در مقابل چشم بشریّت گذاشته شده است.


امام حسین علیه‌السّلام خود را براى یک چنین روزى آماده میکرد.

 

 




برچسب‌ها: فصل الخطاب
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/22 توسط زینب بانو

بی بی سی در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات 24 خرداد 1392 اقدام به پخش مستند «مردی با کاپشن بهاری»  که با موضوع دکتر احمدی نژاد ساخته شده نموده و در آن می گوید که "علت بی توجهی رئیس جمهورهای آمریکا به نامه های احمدی نژاد هم این بوده که آنها او را در سیاست خارجی ایران بی اختیار می دیدند.


 
بی بی سی در مستند «مردی با کاپشن بهاری»  که با موضوع دکتر احمدی نژاد ساخته شده است.می گوید که "علت بی توجهی رئیس جمهورهای آمریکا به نامه های احمدی نژاد هم این بوده که آنها او را در سیاست خارجی ایران بی اختیار می دیدند.استیون هدلی همچنین نامه احمدی نژاد به جورج بوش را «بی سر و ته» توصیف می کند.

البته  نظیر همین اقدام از سوی آمریکایی ها در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری 1388 انجام گرفت. در سال 1387 یک تیم تحلیل گر سیاسی و دیپلماتیک آمریکایی اقدام به ساخت مستندی تحلیلی در خصوص روابط ایران و آمریکا تحت عنوان (( ایران،مشکل نیست؟)) نمود.

 

در بخشی این مستند صحنه ای از یک فیلم قدیمی آمریکایی نشان داده می شود که در آن یک پسر قوی جثه، دست راست پسر کوچک تر را گرفته و بر روی زمین انداخته و به وی فشار می آورد که تسلیم وی شود و پس از دیالوگی وی تسلیم پسر بزرگتر می شود. تصویری که حکایت از وضع برخی کاندیدا ها و سیاستمداران امروز ایرانی هستند که تسلیم محض آمریکا و تشنگان سراب مذاکره با آمریکا بوده و نظریه باید با کدخدا بست را بیرون می دهند!

 

در این مستند ریشه های اختلاف بین ایران و آمریکا را به کودتای 1953 علیه دولت دکتر مصدق حوالت داده و زمینه های انقلاب ایران را از آنجا سرچشمه گرفته شده عنوان نمود.

 

این مستند در بخشی از تحلیل خود عنوان نموده که دولت مردان آمریکا به اشتباه تصور می کنند که باید با رئیس جمهور ایران بر سر مسائل اساسی فی ما بین مذاکره کند.

مستند در ادامه تحلیل خود با بررسی ساختار حکومتی و انتخاب مسئولان و رهبری جمهوری اسلامی عنوان می کند که مسائل که موضع اختلافات و موضوع مباحث دو کشور است در واقع در اختیار رئیس جمهور ایران نیست، بلکه در حوزه رهبری انقلاب اسلامی ایران است.


در حقیقت از نظر آمریکایی ها تصمیمات سه حوزه سیاست خارجی، سیاست نظامی و سیاست هسته ای که در اختیار رییس جمهوری آمریکاست، معادل آن در جمهوری اسلامی ایران در اختیار ریاست جمهوری نیست بلکه در اختیار رهبر انقلاب اسلامی است. مسئله ای که دکتر احمدی نژاد می بایست پس از نامه نگاری های خود با رئیس جمهور آمریکا و عدم پاسخ آنان می بایست در دوره اول ریاست جمهوری خود به درستی آنرا درک می نمود.

 

از طرفی دیگر در دوران اوباما اتفاق خاصی نیز رخ داد و آن نامه محرمانه به رهبری انقلاب اسلامی در خصوص مذاکره مستقیم بود که با عدم پذیرش مقام معظم رهبری مواجه شد.

 به نظر می رسد که آمریکایی ها به زمزمه های انگلیسی زیر گوششان به خوبی توجه می کنند و رویه ای را در نظر گرفته اند تا دکتر احمدی نژاد را در مسیری قرار دهند که به نوعی تقابل حداقلی با رهبری نظام کشیده شود.

اشاره به این نکته که مسئله هسته ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حل خواهد شد. اشاره ظریفی دارد به این مسئله که دکتر احمدی نژاد می خواهد خود را در مسئله هسته ای تصمیم گیرنده نهایی در آینده نشان می دهد.

شاید بتوان گفت اشتباه تحلیلی استراتژیک برخی در داخل که مدت هاست به سیاه نمایی در خصوص عملکرد دولت دست می زنند آن است که سیاست کلان و بازی های جهانی را به بدرستی درک نمی شود و متاسفانه درک ناقص این موضوعات و نگاهی اسطوره گرایانه به گزاره های سیاسی جهانی باعث خواهد شد که به بخشی از آن بازی های جهانی تبدیل شوند.

در چنین شرایطی، سازی ناکوک از ارکستر سیاسی جمهوری اسلامی ایران شنیده خواهد شد که بخشی از آن خارج از نت می زند.

منبع:سازمان بسیج




برچسب‌ها: بسیج و بسیجی
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/3/22 توسط زینب بانو
<      1   2   3   4   5   >>   >
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}